pentru palmele mele

vineri, 11 noiembrie 2011

Paul...(Paduraru) ESTI exact opusul titlului acestui blog!!!

http://dansezpentrutine.protv.ro/video/16090/pagina/1/super-dansez.html

daca ODATA CA NICIODATA ar putea fi pentru o singura data in viata in VIITOR, tu ai fi cel care ai schimba gramaticile lumii!
plang rar. Cu adevarat. si CU ADEVARAT inseamna atunci cand traiesc prin altii propria mea viata, propria-mi durere, propria-mi nedreptate. Ce mi-e facuta!
ceea ce am vazut in seara asta m- a rascolit atat de tare incat daca as putea ti-as scrie viata pe foi de carte si ti-as face cadou titlul: VEI FI!
am vazut nedreptate! pt ca oamenii care au ceva de spus nu spun urland cu trambita in politica! o spun prin sufletul pe care si-l pun pe tava oamenilor prin ceea ce au ei cel mai de pret. fiecare cu ce are! tu ai talent! si nu la a imita dansurile altora. tu le creezi! e mare ... cum sa-i zic? nu prea imi gasesc cuvintele!!!
da, tocmai eu, care mereu le am in buzunar. asta din dreptul inimii!
dar... exista si oameni- rari, ce-i drept-, care mi le smulg. si le pastreaza pt ei fara sa stie. acum sau vreodata!
unul din ei esti tu.
mi-ai smuls ce am mai de pret: cuvintele si lacrimile!
nu plang pt povestea care trebuia sa impresioneze, asta se intampla de obicei cu noi: alegem povestile de viata care ne impresioneaza prin putere. aia de a supravietui. fara bani!
eu nu te-am "ales" pt asta!fara bani multi sunt! esti "subiect de suflet al meu" pt ca traiesti din pasiunea ta! pasiunea aceea pe care ai pus- o mai presus de orice!
pt asta plang: ca putini pun pret pe ceea ce poate cineva sa spuna fara cuvinte de lamentare. tu spui prin ceea ce faci.
si nu spui ca esti un amarat care are nevoie de bani pt, o casa pt, o sala pt... spui ca ai un talent. dar stii cum o spui? exact fara acele cuvinte care imi lipsesc mie acum sa exprim ce imi spune sulfetul cand ma uit la tine!
sau prin tine!
si ma vad pe mine! neindreptatita.
traieste prin pasiunea ta viitorul care iti va aprinde lumanarea sperantei ce tomcmai ti-a fost stinsa!

Sunt succese care te injosesc si infrangeri care te inalta.
scrie-ti asta ca deviza de viata!!!
mai mult nu pot sa spun!
esti... lacrima dupa lacrima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica