pentru palmele mele

marți, 24 ianuarie 2012

OBSESIE

Mult timp.
trecut fara sa ma gandesc la tine. Fara sa ma intreb de ce.
fara sa imi raspund pentru a mia oara: "PENTRU CA ..." si sa ma opresc inaintea punctelor. Si sa le schimb rapid, in semne de intrebare.
mult. Timp. as vrea sa (mai) spun DOR. dar nu mai stiu ce este el demult.
Ma uit la tine si ma intreb de ce anii astia mi-au lasat tot ani ca amintire pentru amintirile fara tine?
ma uit la tine si nu gasesc nici un motiv pentru care sa nu mai fii. sau sa mai fii. Ma uit la tine si realizez ca esti aceeasi poza intr-un album foto vechi de ani sau pe un monitor pe care uit deseori sa il sterg. sau nu-mi pasa daca e plin de praf si te vad sters.
si imi dau al dracului de dureros seama ca TU esti un nume scris. si atat. Tastat sau caligrafiat, esti UN NUME. De care nu-mi e dor. Care doar ma face sa tresar. Acum.
La gandul ca esti format din litere, ca oricare altul, asa cum nu ma crezut vreodata!!!
- sau poate lupta pentru supravietuire m-a facut sa vad realitatea?
privesc in urma si vad doar ani! Facuti praf de un foc de pusca!!! tras de Destin.
care de fapt nu exista. sau care are sinonimul EU!
inca un an.
si inca unul.
si tot asa...
PS: Crina, acum intelegi de ce nu mai rascolesc? de ce nu plang si de ce merg mai departe, cu cerul DEASUPRA capului?
:)
Fruntea sus, e doar UN NUME!!! sau VA FI!!!!

2 comentarii:

  1. hmm...dimpotriva! Nu este doar un nume si nu stiu cat timp va trebui sa treaca pt a fi doar atat - un nume! Cat despre obsesie....nu cred! Obsesia este trecatoare, controlata de ratiune intr-un anume fel, azi exista maine rad la ideea ca ieri a existat! In orice caz, destinul are sinonimul EU si astept sa vad ce mai hotaraste acest destin!

    RăspundețiȘtergere
  2. ... multi ani vor trebui sa treaca, creede-ma!!!:). MULTI!!!! si cel mai dur e ca... mereu te vei intoarce sa mai privesti o data in urma!!!:) dar...

    RăspundețiȘtergere

dreptul la replica