pentru palmele mele

luni, 19 octombrie 2009

Cadou pt tine

- lui Cristian Iordache

Nu stiu sa reactionez in momente in care ar trebui sa fiu un om ca oricare altul , sa te imbratisez si sa-ti spun un “la multi ani!” traditional si plin de sinceritate.
Nu stiu sa spun lucruri marete in clipele in care ar trebui , nu stiu sa dau diverse motive pt ca tu sa fii fericit sa ma ai langa tine.
Nu stiu sa iti fac cadouri de care sa te bucuri toata viata , nu stiu sa-ti cumpar nimic de valoare .
Tot ce stiu este sa-ti cer sa nu ma privesti atunci cand simt ca sunt jos , ci pur si simplu sa ma iubesti asa cum ai invatat. In zile in care trebuie sa fii cel mai fericit , la fel ca sin in zilele in care nu se intampla nimic spectaculos.
Daca nu stiu sa privesc in ochii tai atunci cand ar trebui sa o fac este pt ca nu ceea ce vad este darul pe care vreau sa ti-l ofer (pt asta am aparat de fotografiat :), deci mi-e simplu sa iti pun o poza intr-o rama pe care sao privesti zilnic sis a-ti repeti “ah , ce frumos sunt!”:))
Insa nu asta stiu sa ofer , nu asta vreau sa iti arat in fiecare clipa , in diminetile in care te trezesti somnoros si fara pofta de a munci … ceea ce vreau sa iti arat este fotografia sufletului care m-a invatat sa am incredere in mine chiar si atunci cand toate firicele ce-mi tin speranta mi-au fosta taiate de oameni rai , care tot ce vor este sa ma vada jos.
Vreau sa-ti arat fotografia aceea curata , ce nu a vrut sa treaca mai intai prin fotoshop pentru a-si sterge imperfectiunile.
Fotografia aceea facuta de un om simplu , care nu a invatat sa minta prin culori si transformari egale cu perfectiunea.
Fotografia aceea pe care o pastrez cu grija in buzunarul acela stang , din dreptul inimii! Pe care nu o dau niciunui trecator sa o priveasca ; nu pt ca mi-ar fi teama ca mi-ar fura-o , te-ar cauta dupa infatisare si te-ar lua de langa mine , ci pentru ca averile sufletesti sunt cele care trebuie sa iti stranga deznadejdile si neajunsurile pt a le transforma in speranta.
Pentru ca fara ele as fi atat de saraca incat nu as putea sa imi cumpar nici macar o bucatica din puterea de a merge mai departe in clipele in care secundele mele isi fura realitatile.
Este fotografia sufletului tau , in care mi-ai facut un locsor fara a-mi cere in schimb ceva …nu una profesionista , nu una pe care sa dai jumatate din salariu, ci una facuta din material de iubire. CEA MAI ieftina , cea mai simpla si cea mai de prêt din toate amintirile ce merita a fi pastrate.
Nu ti-o arat venind la usa ta incarcata cu daruri cumparate din “BAMBOO-UL “ din supermarketul tau preferat , ti-o arat trecand pe langa sufletul tau , oprindu-ma cateva secunde si spunandu-I atat : SUNT AICI!
Pentru ca el sa-si vada chipul in oglinda realitatii sis a fie mandru ca a crescut atat de frumos !
Pentru ca pentru el nu exista oglinzi scumpe in care sa se vada asa cum este ! pentru el nu s-au inventat peelinguri si operatii estetice care sad ea senaztii false de frumos !
Pentru sufletul tau s-au cumparat comori nevazute si nespuse care sa ii faca viata un Eden!
Pentru ca pentru tine ar trebui sa cumpar cadouri care sa te implineasca material , sin u am invatat niciodata asta . Asa ca tot ce-ti pot darui este inca o particica din inimioara mea , pe care sa o pui langa cele pe care le-ai adunat pana acum si sa-ti faci din ele puteri de a inainta prin spini, de a inota prin oceane pline cu rechini , de a ajunge primul la maratonul implinirilor!
Nu stiu la ce cadou te –ai asteptat de la cea care ti-a fost alaturi chiar fara a-ti spune in fiecare secunda, dar este tot ceea ce crede ca merita oferit acum!
Stiu insa ca sufletul tau se bucura de el , ramane doar sa deschizi portita inimii tale pt a ma lsa sa intru sa-l las langa sufletelul tau . Cel care mi-a spus in fiecare clipa de durere ca fericirea nu inseamna implinire materiala. Ci una facuta din petale de blandete, din cristale de suflet !
Te iubesc chiar daca nu stiu sa o spun in fiecare zi , te iubesc chiar daca uneori interpretez si ma supar , te iubesc asa cum esti tu , asa cum sunt eu!!!
Mami tau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica