pentru palmele mele

luni, 19 octombrie 2009

TULBURARE

- lui Cristian Iordache
Fiecare lacrima isi plange nemurirea
Cand cristalele se transforma in picaturi de ploaie …
Fiecare inceput isi afla sfarsitul
Cand pasii isi grabesc repeziciunea
Pentru a ajunge la Final …

Nu vreau sa fii ploaia care imi spala hainele sufletului.
Nu vreau sa fii gheata care imi ingheata durerile .
Nu vreau sa fii zapada care imi albeste pacatele.
Vreau sa fii TU.

Vreau sa vorbesti sufletului meu cu acelasi glas
Cu care ai vorbi cu singurul inger care ti-a vegheat viata
Vreau sa arunci nefericirea
Cu aceeasi putere cu care mi-ai sfasiat neincrederile.

Si mai presus de toate
Vreau sa
Tulburi amagirile si sa le dai un sens.
Acelasi sens pe care l-ai dat sufletului meu…

Acela de a crede ca …
Iubim … Suferim …Traim…
Suntem iubire …
Dumnezeu e iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica