pentru palmele mele

marți, 13 aprilie 2010

Prejudecăţi


Prejudecăţi

„ Bunul renume al unei femei se datorează tăcerii mai multor bărbaţi.” ( Humphrezy Bogart )

Pentru că există prejudecăţi! Pentru că ne deschidem umbrelele sufletelor abia după ce ploaia ne-a udat până la piele, după ce am ajuns deja pe paturile spitalelor, bolnavi de pneumonia durerilor nesfârşite, pentru că începem să dărâmăm prejudecăţile abia după ce am pierdut ani din viaţă muncind la construirea lor „după tipare”.
Pentru că NU SUNTEM ĂN STARE să luptăm pentru a avea ceea ce ne dorim, nu pentru că NU PUTEM!
Pentru că primeşti într-o zi o sticlă de vin bun şi refuzi să o desfaci din două motive :
1) ţi-e teamă că o dată desfăcut, vinul îşi va pierde din valoare;
2) ţi-e teamă că după ce vei gusta vei realiza că acolo se află de fapt cel mai acru oţet;
Ceea ce nu acceptăm să vedem este exact ceea ce ne-ar face fericiţi : gustând, ne-ar putea plăcea atât de tare încât să-l bem până la ultima picătură, şi atunci, chiar dacă s-ar termina şi nu am mai găsi niciodată altul la fel, am fi mândrii de noi, pentru că am avut cel mai bun vin!
Timpul trece, şi într-o zi ... uitându-ne pe raftul vieţii noastre, vom vedea poate zeci de sticle goale sau ferecate cu lacăte, pe care Timpul ni le-a luat tocmai pentru că nu am ştiut să le defacem la timp.
Aş prefera să văd 10 sticle din care să fi avut curajul să gust şi să rămân o viaţă cu durerea că mi-am distrus stomacul de atâta acreală, decât să văd o singură sticlă la care nu mai am acces, la care să am toată viaţa gândul şi să trăiesc cu incertitudini despre ce se putea afla acolo?
Dar de ce refuzăm? Pentru că am fost învăţate că pentru a ne avea , un bărbat trebuie să lupte pentru noi, iar noi trebuie să fim curtate, să fim femeia unui singur bărbar, şi chiar dacă nu a unuia singur, cel puţin a unuia care să ne vrea pentru mai mult de o noapte!
Pentru că am fost crescute sub semnul „feminismului”, pe stâncile concepţiilor negative, bând apă din izvoarele judecăţilor fără fond, mâncând din farfuria nespălată a idealurilor!
Pentru că pentru a fi iubită trebuie să fii supusă, să ştii să aştepţi până ce Făt Frumos apare pe cal alb, şi nu gri, pentru că trebuie să facem dragoste, ci nu sex, pentru că dacă o faci „din prima seară” eşti o uşuratică, pentru că dacă mai aştepţi 1 lună, două, eşti mai puţin uşoară cu tot atâtea luni!
Pentru că „dacă te vrea te caută”, pentru că „dacă e să fie, va fi şi peste 10 ani!”, pentru că bărbatul trebuie să facă primul pas, altfel te crede o „curvă”; pentru că dacă ai avut 10 bărbaţi (exact cei pe care ţi i-ai dorit!) înainte să te măriţi eşti cea mai mare „zdreanţă”, dar cea care a avut un singur bărbat, dar care s-a căsătorit cu el pentru bani este o fată CUminte!
Pentru că dacă te îndrăgosteşti de un bărbat însurat esti ultima femeie, dar cea care ajunge nevasta celui care până nu demult îi jura iubire veşnică femeii cu care a împărţit bine şi rău 7 ani este o „făcătură a destinului”.
Pentru că dacă trăim o poveste de dragoste de 1 lună de zile şi avem parte de cea mai frumoasă noapte din viaţa noastră, după care El dă bir cu fugiţii suntem PROASTE că am cedat. Trebuia să mai aşteptăm încă 3-4 luni, să ne asigurăm că ne iubeşte! Logic, nu?
Pentru că dacă iubim cu totă fiinţa noastră un bărbat care are vârsta tatălui nostru şi fiică ce a terminat facultatea cu un an înaintea noastră suntem nişte nenorocite care destramă familii, dar cea care se culcă cu el într-un bordel obscur este „curvă, dar măcar aia nu destramă nimic”! Adevărat! Bravo!
Pentru că un bărbat care ne respectă nu ne spune în faţă că tot ce vrea de la noi este „one night stand”, ci ne „duce cu zăhărelul” 3 săptămâni, ne cumpără flori, ne are, apoi dispare în noapte. Dar asta nu mai contează, ci doar faptul că nu a folosit cuvintele „interzise”.
Pentru că nu vedem că de fapt respectul ni-l poartă cel care ne spune în faţă „în clipa asta am 7000 de filmuleţe cu tine în gând. Pentru că eşti ispititoare!”!
Pentru că ne luăm după aparenţe, ci nu după realităţile care se ascund după perdeaua incoloră a dorinţelor noastre.
Pentru că în loc să ne jucăm fericirea la loto, preferăm să ne cheltuim banii şi să ne pierdem timpul cu gânduri de genul „mă va crede proastă dacă ... , mă va judeca greşit dacă...” !
Pentru că în loc de a vedea că de fapt fericirea nu este „o chestie deplină”, visăm la idealuri fără scop!
Pentru că în loc să luptăm să ne cumpărăm casa din Ibitza la care visăm, ne gândim că mai bine lăsăm totul baltă pentru că niciodată nu vom dispune de banii necesari! Şi aşa, în loc să continuăm să ne plătim chiria în Bucureşti şi să găsim alte căi de a face bani pentru Ibitza, preferăm să continuăm să ne călcăm în picioare în tramvaiele şi metrourile capitalei, decât să ne rupem tocurile Acolo!
E mai comod! Chiar aşa!
Pentru că există bărbaţi care văd proastă femeia care are siguranţă de sine şi putere de a avea mereu ceea ce îşi doreşte şi deşteaptă pe cea care stă virgină până la 30 de ani, se căsătoreşte şi apoi îşi înşală bărbatul pentru că „vrea să ştie cum e cu altul!”
Pentru că există femei care cred că bărbatul care îi spune direct că nu ştie dacă vrea o relaţie cu ea, dar că o doreşte este un nemernic, iar cel care o cere de nevastă după primele 2 săptămâni şi o părăseşte cu 1 zi înaintea nunţii sau la 10 minute după ce i-a trecut prin pat este serios.
Pentru că dacă mă culc cu 15 bărbaţi însuraţi şi pe toţi îi şantajez cu divulgarea „micului secret” dacă vor deschide gura despre aventura noastră sunt o femeie serioasă, dar dacă o fac cu 5 şi toată lumea ştie - pentru că sunt suficient de putrnică încât să îmi asum răspunderi pentru faptele mele- sunt o mare „destrăbălată”!
Pentru că dacă lupt 10 ani pentru bărbatul vieţii mele şi îl am după tot atâta timp sunt o disperată, dar dacă stau şi plâng 10 ani după el şi nu fac nimic sunt REALISTĂ!
Hahahaha! Ce deşteapte ne-a făcut mama, şi ce mari inteligenţi sunt bărbaţii aceştia ne văd prin materialele fustelor noastre!

14 aprielie 2010

2 comentarii:

  1. :)frumoasa din spate, nu??=)))
    da, eu sunt! daca a iesit bine este pt ca un barbat a facut-o=))nah sa va laud si pe voi putin!:P

    RăspundețiȘtergere

dreptul la replica