pentru palmele mele

miercuri, 10 august 2011

La multi ani, Tudor!!!






Nimic pe lume nu e mai valoros decat zambetul celui care invata sa zambeasca!
Nimic nu e mai dureros decat lacrima celui ce nu stie sa spuna decat prin EA!
Nimic nu poate cumpara lumina ochisorilor ce spun fara glas: "Ajuta-ma! Fara sa te infurii! Nu e vina mea ca ... NU pot!"
nimic nu poate rascumpara imbratisarea celui ce invata sa o dea. Cu lacrimi.
Nimeni nu poate vinde sufletul celui ce simte fara a sti sa arate.
Nimeni in lume nu poate arunca la margine de drum ghemotocul de suflet al celui ce a invatat ca il are. Si nu stie inca.
Nimeni nu va putea vreodata sa descrie ce simte cel ce invata de la 0, tot. Si care, in loc de note, primeste ... lacrimi.
nimeni nu va putea numara vreodata secundele care trec prin clepsidra inimii unui copil ce invata sa creasca fara timp.
Nici eu nu voi putea vreodata sa iti multumesc pentru fiecare secunda pe care mi-o daruiesti. Secunda aceea care, in loc sa ma intristeze pentru ca ma imbatraneste, o data cu trecerea ei, ma face copil.
La multi ani!!!
daca voi putea sa te ajut sa urci toate treptele, pana la final, acolo unde te va astepta cupa Vietii, fii sigur ca nu te voi lasa singur! Voi fi langa tine, chiar daca nu iti voi da manuta!:) cand voi fi sigura ca POTI si singur!!!!:)
La multi ani, "gogosar" frumos!
Hai sa inotam imppreuna in lacul ratustelor tale dragi! promit sa invat sa inot atunci cand imi vei cere!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica