pentru palmele mele

duminică, 7 august 2011

Supravietuire

N-am nevoie de TOT pentru a supravietui.
Nu mananc TOT ce exista pe lume. Gust.
Asa fac si cu tine. Numai ca gust fara sa musc din tine. Musc din iluzie.
Cand mi-e foame de Amagiri, gust putin din ceea ce insemni Tu. sau CRED ca insemni.
Imi iau portia de Nevoie (de tine) doar atunci cand simt ca lipseste. Ceva. E ca lipsa de calciu. Sau de glucide. Stii? Cand e prea putin, merg la farmacie si se rezolva.

Cand am lipsa de VISE (cu tot ce includ ele) apelez la tine. Fara sa te deranjez. Imi deranjez doar camera unde te-am inchis.
gust din tine. Dar doar cand nu am suficient din alte parti. Cand mai vreau, si farfuria mea s-a golit deja. Sau cand e prea putin in ea si stiu dinainte sa incep sa savurez ca voi mai vrea.
sau cand ... as manca ceva, dar n-am habar ce!
Tu esti scaparea din toate. rezolvarea! Medicamentul. Care si vindeca. Dar care si ... DA ATAT CAT SA NU AJUNG LA SATIETATE.
sau prea putin.
ati putea sa supravietuiti mancand Iluziile din farfurii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica