pentru palmele mele

duminică, 7 martie 2010

daca


Daca
- lui Cristian Iordache-


daca vreodata vei atinge nefericirea
si vei simti ca mangaierea ei te arde
mai puternic decat cea mai fierbinte flacara
ai curajul sa intinzi mana spre mine!
o voi prinde chiar daca va fi ultima mea clipa!

daca vreodata vei face un foc langa sufletul meu
iar flacarile lui il vor cuprinde fara sa vrei,
lasa-ma sa ating o secunda inima ta,
va fi de ajuns sa il stinga cu apa ei!

daca vreodata ti se vor mai da doar doua clipe
pentru a ajunge la poarta cuiva,
inchide ochii si cheama-ma!
voi fi acolo pentru a transforma fiecare clipa in vesnicii!

daca vreodata iti va fi teama ca cineva te va rani
bate fara frica la poarta inimii mele.
ea va sti ca ai nevoie de curaj
pentru a reusi sa deschizi usa increderii!

daca vreodata ma vei vedea plangand
si nu iti voi spune de ce,
nu insista! cere-i inimii sa vorbeasca in locul meu!
iar inimii tale sa inteleaga in locul tau!
(ele stiu mai bine decat noi motivele pentru care ne "fabrica " lacrimile!)

daca vreodata voi spune despre tine "A FOST ODATA"
nu te intrista! prea putini au avut norocul sa FIE.
daca vreodata te voi privi in ochi si iti voi spune "S-A TERMINAT"
nu ma uri! pentru ca inseamna ca atunci am incetat sa mai sufar!

daca vreodata imi vei spune ca mai ai de spus doar doua cuvinte
nu imi cere sa le ascult! niciodata nu vreau sa aud nimic din ce este ULTIM!
daca vreodata va fi ultima secunda
fii fericit! inseamna ca acolo te afli tu!
(29.iunie2008)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica