pentru palmele mele

luni, 15 martie 2010

sa mori tu ?=))

nu am mai scris de ceva timp ... oarecum pentru ca mi-am cam neglijat talentul in ultimul timp:)). nu pentru ca as fi avut ceva important de facut, ci doar pentru ca DIN PLICITSEALA omul ajunge sa isi faca rau singur; sa se indragosteasca de cine nu trebuie, sa isi traga singur cortina inainte de a incepe spectacolul, sa nu doarma noaptea, sa se trezeasca dimineata cu gandul la trecut, din lipsa de preocupare de prezent:))
acum ma uit in spate si rad! dar imi cam vine sa-mi trag 2 palme suficient de puternice incat sa imi zgudui creierii care isi cam distrugeau zilele cu nebunia mea!
acum am tras putin pe dreapta si am mancat cu nesat dintr-o cireasa amara :) cam un sfert :)); suficient cat sa imi dau seama ca gustul ei imi cam "sterpezeste" dintii:))
si nu prea merita cumparata; nici macar furata!
mai aveam putin si intram in coma "PROSTICOLICA", sau gasiti voi un cuvant pentru PROSTIE!:))
daca va treziti intr-o dimineata si va intrebati cum ar fi sa ii gasiti celui de langa voi 10 defecte si 3 calitati, sa rupeti relatia, dar totusi sa va fie dor de el si sa il mai vreti langa voi, contactati-ma, va rog:))!!! va dau eu un raspuns imediat:))
AR FI ... CA DREAQ:))
fara logica, fara suport, fara fond!!! :))
dar stiti cum e ? cand omul nu are ce face .. ISI GASESTE! ca asta face cu viata lui sau cu a altora, e decizia lui:))
daca vreti sa aflati cum e sa te gandesti la 3 clipe frumoase traite printe 155 de clipe fara timp, fara mai nimic bun, intrebati-ma pe mine!:))
daca vreti sa faceti o tragedie dintr-un nimic veniti tot la mine! sunt experta:))
daca vreti sa urcati pe cineva pe un piedestal, desi el nu merita nici prima treapta a scarii de la blocul de 4 etaje din cartierul rau famat al orasului, lasati-mi un comment:)), dau ajutor gratis:))
daca vreti sa va pierdeti timpul sunati-ma sa va dau reteta!!! :))
daca nu ai trait 1001 de nopti langa un El si vrei sa stii cum ar fi, poti sa ma intrebi, am suficienta imaginatie incat sa iti fac intregul scenariu! sau un intreg serial!!! am stofa aceea de regizor de care vorbea Cristi:))
" ce dreaq de serial, ca asta nici episod n-a fost!"=))
cand n-ai trait o noapte perfecta, dar ti-ai fi dorit-o si acum rememorezi tot si analizezi detaliile:)), suna-ti un prieten si pune-l sa isi imagineze totul=)) te asigur ca va fi mai realist ca tine:))
cand ai nevoie de niste durere:)) poti sa ma chemi sa-ti dau cateva palme, crede-ma, sunt mai de folos decat sa cauti timp indelungat pe cineva care sa te enerveze, sa te acuze, sa te subaprecieze, sa te minta, etc! nu e nevoie sa te incapatanezi sa crezi ca El e cel potrivit, iti pot arata eu ca nu e nici macar cel asteptat de vanzatoarea de la coltul strazii!!!
dar cel mai important, cand vrei sa-l / sa o faci sa creada ca este Unicul/ Unica, desi tu stii sigur ca nu are rost nici macar sa iti pierzi timpul "desenand" o scala ...pune-l/ pune-o sa citeasca asta : un orgasm nu vine niciodata singur!!! =)) (si la figurat!!!)
cam greu de digerat ce am scris, stiu, dar ar trebui sa le dea de gandit celor care cred in vorbe!!!
voi reveni!poate veti intelege mai bine:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica