pentru palmele mele

joi, 22 iulie 2010

Miting pe aerodromul sufletelor

n-am stiut ca in viata exista si impliniri fara atingeri. N-am stiut ca Dumnezeu poate sa-mi faca cu mana de la fereastra sufletelor.
n-am stiut ca langa mine se afla fericirea adevarata, traita intre pleoapele cerului.
n-am stiut ca ma pot naste de 100 de ori si ca pot muri de tot atatea ori cate 100 la capatul unui drum.
n-am stiut ca poti ateriza pe suflet, ca poti decola pe inimi si ca le poti intrerupe pe toate printr-un simplu salut ceresc. nelumesc.
n-am stiut ca exista oameni care traiesc si atat.
care daruiesc pentru ca asta inseamna pentru ei fericire.
daruiesc oricui: mie, tie...
daruiesc de toate: fericire, implinire, durere, suferinta, lacrima, zambet, iertare, rabdare...
daruiesc atunci cand se pierd in nori, cand se intrevad printre fum, se invart printre ramurile cerului, catapulteaza pe aripile ... sufletului.
n-am stiut ca exista aerodromuri de suflete. demult as fi mers acolo sa ma simt Acasa.
sa ma iau de mana cu norii, cu vantul, cu ploaia, cu fulgerele, cu stralucirile. sa invat sa dansez pe ritmurile valsurilor ceresti.
sa dau mana patimilor, sa mi-o stranga pana la sangerare, sa simt durerea clipelor eterne.
fara suflet, din suflet, langa suflet.pentru suflet.
si totusi ... Tu stii ce vreau sa spun!

3 comentarii:

  1. imi pare rau ca ai fost victima unor astfel de oameni,nimeni nu ar trebui sa treaca prin asa ceva vreodata si totusi lucrurile acestea urate se intample.Important este sa nu credem ca noi suntem vinovatii.Nu,niciodata nu trebuie sa te simti vinovata ca ti s-a intamplat asa ceva si stiu ca nu o sa uiti prea curand insa cu timpul suferinta ti se va diminua.
    Iti multumesc pentru coment.

    RăspundețiȘtergere
  2. visatoare mica, ma uimesti

    RăspundețiȘtergere
  3. anonim, daca imi spui si cine esti poate te cred:)
    mereu uimesc, din pacate sau din fericire:P

    RăspundețiȘtergere

dreptul la replica