pentru palmele mele

marți, 15 martie 2011

DA, DRAGOSTEA MEA A MURIT!!!:(



am ingropat-o demult, cu 4 ani in urma!
ai incercat toti anii astia sa o invii, sau macar sa-i gasesti mormantul!:(
n-ai reusit nimic din toate astea.
si eu mai plang cate o data cand te privesc cum imi strangi mana in mainile tale ca altdata, cand te uiti in ochii mei si nu mai ai ce sa vezi, si imi amintesc CAT te-am iubit, CAT am iertat, cat te-am rugat, CAT te-am dorit, CATE am visat langa tine!
cu cate lacrimi am udat iubirea asta n-ai sa crezi niciodata!cate scanduri am batut pt a-i face sicriu n-ai sa stii niciodata!
oricat ai zgaria, ai cauta, ai rascoli pamantul, nu o vei mai gasi.iubirea aceea nescrisa pe coli ingalbenite de timp, pe care ai fi vrut sa le folosesc si pentru a colora iubirea ce ti-o purtam!
pe care ai fi vrut sa le aiba si altul, asa cum le ai tu pe cele de la G. sub patul in care ai adus atatea si atatea ce aveau sau nu habar ca locul meu era exact in coltisorul acela de la perete:)
STII CE? iubirea aceea "traita" intre kilometri, pe coli parfumate sau nu, a ramas intre filele acelor scrisorele, in plicurile acelea cu cateva timbre lipite pt totdeauna pe sufletul meu.
si chiar daca stau la tine sub pat:), - ele, scrisorelele- :) si poate s-au decolorat de atata timp ce le-a sters randurile, isi duc mai departe povestea.
aceea care nu s-a terminat cu 2 gloante pt mine si El:).
nici eu, nici el nu am murit.si nici iubirea. nici nu s-a consumat! chiar asa, iti vine sa crezi?:)
nici macar nu s-a nascut. IN DOI! sau nu si-a primit botezul.
PE cand DRAGOSTEA MEA - pt tine- A MURIT! DEJA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica