pentru palmele mele

joi, 17 martie 2011

Romanii, popor de hoti!!!

mi-au smuls geanta acum 2 ore. in fata blocului. 2 cretini pe un scuter. au oprit brusc, m-am intors injurand in gand " ce cretini, apoi se mira de ce fac accidente!" si in secunda urmatoare cineva smulgea geanta mea. Cand am tipat mi-a "copt" un pumn in cap si a fugit- evident- :))
a urcat pe scuter si dus a fost!
ca-n filme!!!!
zicea cineva ca "viata bate filmul", dar ROMANII BAT ORICE RECORD!
:))
sau tigani, ce dracului or fi fost!!!
s-au gandit bine: cu 3 sacose in mana nu aveam cum sa lovesc:)), dar ce nu stiau ei este ca nu is multimiliardara si nu aveam in portofel decat 50 ron:)), tel care valoreaza 50 ron ambele:)),abonamentul de metrou facut ieri - deci inca 50 ron- si buletinul:)) - schimbat acum 3 sapt:))
iar geanta valora vreo 20 lei acum, ca e veche.
asa ca, FRAIERILOR, daca ajungeti la acest blog- caci aveti toate datele mele:)), v-am facut-o!!!! ati luat un mare NIMIC!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica