pentru palmele mele

luni, 14 martie 2011

"de ce El si nu Eu, Monica?"

:) probabil tocmai pentru ca el ma intreaba exact contrariul: " DE CE EU?":)
cand ceea ce simt mi-a fost pus in suflet nu am fost intrebata daca vreau sau nu! doar mi s-a dat!
sunt libera sa aleg intre a continua sa simt si a ma preface ca nu simt!
eu nu-s o prefacuta! nu cer nimic, dar nici nu dau masti de indiferenta!
caci nu va mint pe voi,pe el! ma mint pe mine daca o fac! si la ce bun?
si eu m-am intrebat de multe ori "DE CE EA, SI NU EU?":), diferenta e ca eu nu l-am intrebat pe EL pentru ca nu ar fi stiut sa-mi raspunda. sau mi-ar fi spus o minciuna!
in iubire nu exista orgolii. iar daca exista aceea nu este Iubire! nu PROST te numesti cand recunosti ce simti! cand privesti si intelegi din ochii ei/lui mai mult decat oricine altcineva ar putea intelege.
nu esti prost pentru ca ma iei de mana si imi spui "ESTI ALTFEL DECAT TOATE CELELALTE" , pentru ca pentru Tine chiar sunt.
nu esti prost pentru ca recunosti ca simti ceva ce e mai presus de tine. nu esti prost pentru ca te opresti din drum si te uiti inapoi cand eu plec si n-o fac. pentru ca tu te uiti dupa ceea ce vrei sa ai.
eu nu ma uit in urma LUI nu pentru ca nu-l vreau, ci pentru ca nu am regrete. si nici asteptari. dar asta nu ma face cu nimic mai desteapta ca tine. eu doar prefer sa traiesc ACUM. si sa ma gandesc ce am de facut de azi inainte, nu ce as fi facut DACA eram in bratele lui. sau ce AS face daca AS FI. la ce bun?
cand voi fi voi trai si atat. Restul e fara sens. timp pierdut fara rost.
cand m-am intrebat si eu candva "de ce EA si nu EU?" mi-am raspuns tacut" TOCMAI PENTRU CA EA NU A INTREBAT DESPRE O ALTA EA!"
IAR Acum spun " tocmai pentru ca si EU sunt pentru altele o alta EA!" si tot asa!
:)
"ce are El si nu am EU?" :) TOCMAI STRESSUL UNUI ASTFEL DE RASPUNS:)
LEGAT DE MINE. are cu siguranta legat de alta EA! cea pe care o vrea El!
dragul meu, comparatiile nu isi au rostul.
FIECARE ESTE IUBIREA VIETII CUIVA! asta o cred cu adevarat!
daca El e iubirea vietii mele si Ea e iubirea vietii lui, cu ce ma ajuta sa ma compar cu Ea?:)
amandoua suntem in fond iubirea vietii unui alt El!
PS: nu-ti mai dori sa scriu vreodata pentru tine ceea ce scriu aici pentru EL (oricare EL). El si-ar dori sa NU scriu.
poate tocmai de asta o fac:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica