pentru palmele mele

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Acolo sus!


acum 1 an ... , cand zapada cadea atat de ALB , atat de pur, atat de altfel decat o face orice altceva , EA se invata sa zboare printre ingeri , acolo unde multi ne dorim sa fim uneori!
EA, femeia ce m-a invatat ca nu e de ajuns o viata pentru a ne multumi unii altora pentru fericiirile sau nefericirile pe care ni le-am pricinuit!
FeMEIA care mi-a aratat drumul catre implinire , fara betii si impliniri fizice ! FEMEIA care mi-a pus in brate pruncul increderii ca viata se va sparge intr-o zi in bucatele si din ea va ramane doar picatura de lut ce a dat putere viitoruluipentru a trece cu bine inot , toate oceanele durerilor!
a trecut 1 AN de cand a urcat la cer fara sa mai reuseasca sa imi spuna un ultim " AI GRIJA!"
dar am inteles din adancul ochilor ce s-au inchis inainte ca eu sa ajung sa ii mai vad pt ultima oara ca mereu ma va iubi , chiar daca Acolo e mai greu , emai usor sau e mai ALTFEL decat in oricare alt loc din lumea noastra!
a trecut 1 an de cand am privit-o pentru ultima oara : trista , rece , inclestata in vesnicia care niciodata nu se va mai intoarce! 1 an de cand am invatat sa ma abtin a striga-o cand ajung in casa pe care a lasat-o goala , rece si infrigurata!
1 an de cand am invatat sa merg la mormant si sa pun o floare si o lumanare in locul pe care mereu si-l vizita ca pe un sanctuar!
1 an de cand am invatat sa traiesc SINGURA , intr-un colt de rai lassat de EA ca mostenire! singura avere pe care a reusit sa mi=o stranga atatia ani!
1 an de cand impart cu ingerii bucata mea de iubire pe care nu o voi vinde niciodata!
sunt trista , da, mai trista decat am fost vreodata , dar zambesc , asa cum ii placea ei mereu!
voi rade si voi plange la fel ca pana acum!
sunt OM ! sunt acea pasare care mereu seva intoarce in "tara ei" cand frigul ii va invada fiinta!
Bunica ... fiinta care mi-a aratat ca nimic in lume nu e vesnic !
nici chiar EA!!!
TE IUBESC sub neguri , sub frunze , sub viata!
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica