pentru palmele mele

marți, 29 decembrie 2009

Iubirea - DEPENDENTA sau INDEPENDENTA?

Scriu printre lacrimi ... nu pentru ca iubesc si nu-mi este impartasita iubirea ... plang pentru ca DIN NOU aud spargeri de vise! vise pe care oamenii si le fac ... din cioburi de iluzii ramase din sticlele si farfuriile dorintelor!
plang fara acele lacrimi umede ce se strang pentru a umple paharele de cristal din vitrina cumparata saptamana sau luna trecuta , sau anul trecut ...
plang cu lacrima deznadejdii durerile voastre, ale celor ce iubiti DEPENDENT! crezand cu ardoare ca dand totul si cerand totul de la cel de langa voi veti fi fericiti!
credeti dureros de fals ca fara EL sau fara EA viata nu mai are sens! ca langa EA sau langa EL aveti TOTUL! ca in EL sau in EA se gaseste adresa implinirii. si sunteti in stare sa spargeti in bucatele fiecare ciob de EA sau de EL , pentru a gasi bucatica de hartie pe care sta scrisa cu litere tremurande implinirea voastra!
credeti ca acest vesnic " INIMA MEA ITI APARTINE" da culoare, deschide si inchide porti de fericire! de ce nu va uitati putin spre buzunarul de la piept , in dreptul inimii EI , sau al LUI ? veti vedea ca acolo nu se ascunde inima voastra! acolo sta inima celui / celei pe care o /il iubiti!
daca i-ati da inima voastra voi cu ce ati mai ramane? cu ce l-ati mai iubi , daca in inima sta toata dragostea ce i-o purtati???
ce ai TU ramane al TAU ! inima nu este o foaie de hartie pe care o pasezi de la unul la altul , nu este mingea de fotbal pe care s-o arunci in poarta adversarului !!!
"NU POT TRAI FARA TINE!" - cand ai venit pe lume exista EL /EA? in viata ta?NU! si atunci cum ai reusit sa traiesti? EL / EA nu este nimic din tine vital , este doar o alta persoana , ca si tine!
daca ai trait atatia ani fara EL, inainte sa apara, de ce nu poti trai si dupa ce el a plecat ? dupa ce ti-a facut fericite clipele trecute? de ce DEPENDENTA de EL cand esti Dumnezeul propriei tale fiinte? cand totul depinde de tine, de ce vrei si ce speri?
de ce nu poti fara EA ? uita-te cateva clipe la mainile tale! tremura? inseamna ca TRAIESTI! emotia insemna viata , iubirea inseamna viata! traiesti PRIN iubire , CU iubire , DIN iubire!
plangi? asta nu este dovada ca TRAIESTI? arata-mi un mort care plange! ah , cat as vrea sa imi mai vad macar o data bunica varsand lacrimi! ah , cati dintre noi nu ar mai vrea sa -si vada persoane dragi plangand din nou!!! dar ... AU MURIT!
TU NU ! tu traiesti! prin lacrimi , prin dureri , prin taceri , prin cuvinte si ganduri!
"TU ESTI LUMINA OCHILOR MEI!" - pana a-l cunoaste ai vazut? DA! atunci cum este EL lumina? cand inchizi ochii atunci cand ii dai cel mai sincer sarut din toate cate pot exista inseamna ca EL iti face rau pentru ca nu mai exista lumina???
gandeste-te de 10 ori cand citesti randurile acestea si incearca sa privesti destinul in fata! acel destin pe care ti-l cladesti SINGUR! nu CU ea , nu FARA ea ... ci pur si simplu ... SINGUR!
DECI? INDEPENDENT!!!!
Existam independent de timp , de lacuri , de ploi! suntem unici! suntem UNUL singur! nu DOI!
traieste pentru tine , prin tine !
EA este doar un "ceva" ce te implineste ca barbat! EL este acel "ceva " care te implineste ca femeie!!! fiecare insa suntem raspunzatori pentru sentimentele noastre!
nu EA te-a facut sa o iubesti!!!!! chiar NU! deci nu este EA vinovata ca a plecat de langa tine! ea este aceeasi AZI , ca si MAINE , ca si peste ANI!
EL este acelasi in fiecare clipa ca si in fiecare PARTE DIN EL, deci nu este raspunzator pentru dragostea pe care tu i-o porti! EL raspunde pentru ce simte EL , nu pentru ce simti TU!
IUBIM ... CU totii o facem , recunoastem sau nu .. intr-o zi ... toti suferim .... strigam asta sau pastram in noi ...!!!
depinde doar de NOI cum traim DUPA el / ea!!!!
in lacrimi , in doliu sau imbracati in rosul acelei iubiri frumoase care ne-a scuturat gandurile si tamplele amintirilor paan la lacrimi!!!
oricum ai alege sa o faci , nu uita ca IUBIREA NU MOARE ! iubirea nu este o entitate distincta!!!
pe ea nu o ingropam ca pe cei dragi noua pentru a nu o mai vedea niciodata!
iubirile vin si pleaca! ca avem poate una singura in viata ... e adevarat! se poate!
dar poate reaparea oricand!!! pt oricine!!!
in loc sa spui "sunt fericita pentru ca MA IUBESTI!" spune mai bine "sunt fericita pentru ca TE IUBESC!" de ce??? pentru ca totul depinde de TINE , nu de EA!nu de EL!!!
PLANG cu lacrimile de tinichea ale dorintei de a ajunge sa mai traiesc acel DOR de el! nu acel EL din trecut pe care am ramas fixata! nu , el a fost! EA afost! EI traiesc separat de noi!!!! deci? noi de ce nu am trai separat de EI?
vorbesc despre acel DOR de TINE!!! acest pronume personal care nu are voie sa ramana acelasi dupa ce EL nu mai saruta buzele mele! ale tale sau ale lor!!!
parca ieri am spus "MI-E DOR DE TINE!" DA, chiar am spus ... unui EL care exista ACUM , INDEPENDENT de trecut! un EL ce exista in acest prezent pentru care sunt mandra! de ce ? pentru ca EU mi l-am cladit! nu EL ! nu Dumnezeu! DOAR EU!!!
e pentru voi! cititi si simtiti!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica