pentru palmele mele

luni, 30 mai 2011

Banii tai, sufletul meu!!!



Viata a fost darnica mereu cu mine. Mi-a dat mult si mi-a cerut si mai mult in schimb, atunci cand am gresit!!!!
Viata mi-a pus in contul sufletului multi "bani". al dracului de multi. Mi-a promis ca imi da dobanda la ei. Mare. Si chiar mi-a dat. Nu procent, ci CANTITATE. De rabdare, de intelegere, de putere, de iubire, de iertare.
I-a pus si PIN acestui suflet. Sa nu il poata accesa nimeni. Decat cel ce stie pinul. Adica cel caruia i-l voi spune eu. Caci cu sufletul nu te poti imbogati daca esti haker. chiar nu!!!
si acum cateva zile te-am cunoscut pe tine. Si uluitor, am simtit ca pot avea incredere sa-ti dau voie sa stai langa mine cand scot "banii".
dar n-ai inteles ca pentru asta am nevoie de timp. De rabdare si de o mana care sa ma tina strans atunci cand voi simti ca nu ma mai pot tine pe picioare. Sau cand ma voi impiedica de vorbele tale. Sau de temerile tale. Caci ai temeri, desi nu le recunosti.
desi reusesti sa te ascunzi destul de bine in spatele zambetului uneori flegmatic, alteori ironic, alteori sarmant, si mai mereu AL TAU!
in spatele ochilor in care am vazut si altceva decat siguranta de sine si dorinta.
al palmelor care pot face mai mult decat a prinde si a da drumul unui trup de femeie, buzelor care pot mai mult decat saruta!!!
in spatele acelui TU care poate face mai mult decat mi-ai arata. sau mi-ai spune.
in spatele ceasului care valoreaza mult mai putin decat sufletul tau. chiar asa!!!
si-n spatele ideii ca femeile de obicei sunt ...
ca femeile de fapt vor ...
ca eu de fapt fac ...
ca eu de fapt nu vreau ...
ca de fapt sunt ...
si-n spatele tuturor acestor "de fapt-uri", e sufletul meu!!! in care nu-ti dau voie sa lovesti!!!
sufletul ala al carui PIN as fi vrut sa il tastez cu tine langa mine!
sufletul ala care nu vrea banii tai - are o avere mult mai mare decat toti banii din lume!!!
sufletul ala pe care nici o suma din lume nu il va cumpara vreodata! e sufletul ala in care daca ti-am dat voie sa intri ai simtit ce inseamna VALOARE.
nu banii tai imi trebuie! Te-am vrut pe tine!
iar TU nu este sinonim cu BANI!
atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica