pentru palmele mele

duminică, 22 mai 2011

mi-ai pus catuse. La suflet!

ca sa nu mai aiba puterea sa scape. L-ai pedepsit, pentru gresala de-a te fi iubit, de-a te fi inteles exact asa cum esti, de-a te fi acceptat cu toate valizele tale de haine vechi, pe care nu ai curajul sa le arunci la gunoi.
alea care au iz de tigara si pete de vin.
l-ai condamnat cu drept de apel la TRAIRE, ci nu la moarte.la traire din ceea ce simte. Din ceea ce l-ai invatat fara sa vrei, sa POATA.
si POATE. Multe. Si sa creada, si sa spere, si sa ierte, si sa lase in urma, si sa prinda, si sa arunce, si sa iubeasca. asta de pe urma - sa iubeasca- e complicat. Tare.
N-as putea spune ca pe tine, pentru ca te-as minti. Si m-as minti si pe mine. Nu mai stiu ce nume sa dau celor ce striga in mine.
Daca zic "TE IUBESC" ma cam contrazic , caci din cate stiu eu, iubesti un om pentru ceea ce-ti ofera. Bun. Frumos. Tu nu-mi oferi nimic. Nici bun, nici rau. Esti neutru.
sau ba da, imi oferi vorbe. de complezenta.
Macar de m-ai face sa sufar intentionat as zice ca pot sa te condamn cu ceva si sa zic ca esti raspunzator pentru suferinta mea.Dar tu iti traiesti viata. Si nu treci cu picioarele prin a mea. Nu iti speli hainele in apa sufletului meu. Le patezi cu vinul acela pe care il bei de placere, din cate spui. Din durere si din lipsa de curaj - as zice eu- uneori, dar stiu ca ma vei contrazice.
Nu imi ceri mie bani sa iti cumperi VANISH sa le scoti - petele-. prin urmare nu ma ranesti cu nimic.
Nu am pentru ce sa te condamn, la randul meu. Poate o fac neintentionat, asa cum m-ai ranit tu. Neintentionat.
si totusi catusele mi le-ai pus. Tu, nu altcineva. Nu te-as putea confunda.Nu as putea sa nu-mi aduc aminte. (oh, cat as vrea sa se poata asterne si peste mine uitarea!!! Si tu ai vrea, sa stii ca nu mai sufar!)
dar vreau doar atunci cand ma doare prea tare nu lipsa ta, ci faptul ca nu te inlocuieste o data altcineva. Dar cand nu doare tare - asa cum e acum- nu vreau sa uit. Pentru ca altfel nu as mai putea sa-mi exprim tot, as fi nefericita si fara scapare. Fara curajul sa fiu EU. M-as ascunde dupa taceri si nu as mai putea sa imi amintesc nici macar numele tau. Nici macar prima litera. Aia pe care o folosesc cand ma simt mai aproape de tine. cand nu vreau sa scriu litere si sa pierd timp si spatiu, pentru ca tu stii pe cine strig.
Aia care se formeaza dintr-un semicerc si o linie orizontala.A naiba matematica!!! Nu stiam daca e orizontala sau verticala si mi-a luat ceva timp sa imi amintesc!!!:)
asa... ziceam ca mi-ai pus catuse. Nu ti-o spun ca si repros, o spun ca o realitate pe care am invatat sa o accept si sa o recunosc, fara sa mai am orgoliul copilaresc ca vei afla si vei zice ... (parca ar conta ce ai zice!!!)
ti-o spun pentru ca asa simt acum. Si mereu. Si daca nu voi mai simti intr-o zi unul din noi va fi fericit si cealalt nefericit. Asa cum suntem acum. Te las pe tine sa decizi care e cu NE ca prefix :)
ti-o spun sa stii. si sa nu stii. Cum e sa o simti pe pielea ta:)
sa stii ca te-am iubit. dar nu stiu daca cu adevarat sau "himeric". Daca am fost doar indragostita sau am trecut deja la iubire neconditionata. habar n-am.
sau nu neconditionata, cum se spune??? uf, care nu moare niciodata. Nu, chiar nu gasesc acum cuvantul. Dar nu cred ca NICIODATA e bine folosit. caci niciodata nu exista.
si nici MEREU.
in fine, sa lasam filozofiile. ca e deja 1.38 si tu poate bei o sticla de vin pe munte. Cu cine vrei tu. sau cu cine nu vrei, caci nu avem mereu ce ne dorim. mai facem si lucruri la intamplare, si tu stii asta foarte bine.
Dar eu am invatat ca nimic nu e intamplator in viata asta si ca toate se intampla - sau nu se intampla- cu un rost.
daca nu NE iubim nu e pentru ca ne-a fost dat sa suferim - si asta nu ti-o spun tie, ci celor care nu au inteles inca faptul ca un NU nu este negativ intotdeauna!!!!
nu este un NE pentru ca ceva nu ar fi mers. Si atunci ar fi fost mai multa suferinta.
mi-ai pus catuse. Si ai folosit unele atat de puternice, ca de ani nu le pot face nimic pentru a-mi elibera sufletul. Sunt sigura ca ai vrea sa nu fi folosit unele asa puternice. - vezi de ce se spune ca in viata nu trebuie sa iei decizii pe perioade nedeterminate?
mi-e somn. O sa merg sa dorm. Dar te intreb inainte: daca desfac o sticla de vin si inca una, si inca alta, crezi ca voi avea forta necesara sa le rup???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica