pentru palmele mele

duminică, 22 mai 2011

Te astept, Maya!!!!



ieri Maya (fetita prietenei mele), care inca nu s-a nascut mi-a adus cea mai mare bucurie:). M-a salutat cand am mangaiat-o:)
doarme cam 20 de ore pe zi, sta treaza vreo 4:), si rar saluta "arsenalul" lumii noastre. Cred ca abia asteapta sa vina aici:)
habar nu are ca va vedea numai gri aici, dar noi o asteptam!
:)
am ales melodia asta pentru taticul ei, mai ales!!!:)
dar sa nu ne intristam totusi!!!
Maya, orice ar fi, ai o matusica - cel putin- care te iubeste! deja!!!
data viitoare sper sa batem palma:)) cand iti cant "RATUSTELE MELE!" :))
iar tu, mamico frumoasa, fii mandra de ce porti, fii puternica si sigura ca Dumnezeu nu ne da niciodata mai mult decat putem duce!!!
va iubesc pe amandoua - acum Maya are intaietate, chiar daca tu ai primit prima rokita, ci nu ea!!!-:P, tu cercelusi, ci nu ea:))
dar ea nu va fi geloasa!!! pt ca mamica ei e cea mai frumoasa, cea mai blanda, cea mai mamica dintre mamici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica