pentru palmele mele

duminică, 19 iunie 2011

cedare ispitei


cineva imi spunea intr-o zi "SINGURA MODALITATE DE A FACE FATA ISPITEI ESTE SA-I CEDEZI!"
si-am zambit la vorbele astea. Si mi-am intrebat sufletul ce ar face daca ar fi intr-o zi ispitit.
si mi-a raspuns : "LASA-MA SA AJUNG ACOLO SI VEDEM!" :)
HM ... Acum o saptamana si ceva numeam ce traiam LUPTA INTRE RATIUNE SI SUFLET. Azi numesc simplu .. ISPITA!
uite asa se schimba intr-o secunda totul!din sclav ajungi imparat, din print cersetor ... si lista continua!
si-am cedat. unei dulci ispite care mi-a facut sufletul sa tresara, sa planga, sa rada, sa priveasca si sa vada ceea ce vroia. ce ar fi vrut si nu avea. si ce-a avut in final.
am cedat. Pentru ca in viata nu trebuie - asa se zice- sa regreti ce ai facut, ci ceea ce NU ai facut.
si n-am vrut sa ma mai intreb pentru a nu stiu cata oara "OARE CUM AR FI FOST DACA ...?"
Si nu m-am intrebat. Am vazut, am simtit, am trait.
frumos, intens, curat, nebunesc...
si a trecut. Rapid!
nu pentru ca a fost o pasiune de o clipa. Asa cum crezi tu!
Ci pentru ca nu vreau sa accept in viata mea jumatati de masura. Pentru ca nu impart, nu despart si nu dau cu imprumut. Din mine!
Pentru ca "a trece" NU inseamna "a fi indiferent", ci A MERGE MAI DEPARTE. oricat de dureros ar fi, oricate lacrimi s-ar strange in suflet.
Eu nu am dovedit ca am SIMTIT, ci ca am TRAIT si atat. Ca nu mi-a pasat ca ranesc, ca amagesc, ca ... sunt inca una din femeile care se folosesc de barbati, care isi implinesc dorintele si apoi parasesc.
Mda, a dracului descriere! Eu, femeia aceea in care ai vazut implinirea sufletului tau, jumatatea care iti intregea sufletul de golan. Tocmai Eu, femeia aceea care ti-a pus in suflet speranta ca exista si fericire. Si implinire, si iubire, si daruire, si acceptare in bratele unei femei. In ochii si in zambetul ei.
Poate ca exact sufletul acela de golan ar fi putut iubi copila din mine, femeia din bratele tale, nebuna din sanatoriul destinului tau :), calatoarea din trenul De Timisoara:).
Si poate ca tot eu sunt aceea care ti-a rupt o parte din suflet.
poate esti sincer cand spui ... vorbele acelea frumoase, dar dureros de LA FEL pentru mine!
poate ca intr-adevar barbatii pe care i-am vrut/iubit nu m-au meritat si nu mi-au vazut valoarea, asa cum o vezi tu.
poate...
dar eu ma arunc in bratele temerilor mele si raman acolo. Singura. Pentru inca o vreme sau pentru o viata.

Un comentariu:

  1. E true...SINGURA MODALITATE DE A FACE FATA ISPITEI ESTE SA-I CEDEZI! Uneori poate fi dureros, dar la fel de bine o astfel de experienta iti poate demonstra ca limitele sufletului sunt de fapt orizonturi!Si...cred... e minunat sa constati asta!

    RăspundețiȘtergere

dreptul la replica