pentru palmele mele

duminică, 26 iunie 2011

N in 1:))

Scriu. De ani de zile. Cand sunt fericita, cand sunt trista,cand plang, cand rad, cand iubesc, cand sunt furioasa... cand SIMT. orice!
si de fiecare data se gaseste cate unul -DA, BARBAT- care sa se infurie ca El este "andrisantul".
asta daca scriu de rau. Daca scriu de bine ma intreaba cu litere mici :))- adica nu tipa- sau cu voce usor stinsa "E PENTRU MINE?" Vai, ce fastaceala:))!!!
de fiecare data am aceeasi reactie: RAD! Pentru ca niciodata nu ma intreaba cel pentru care e scris.:))
Fie pentru ca nu stie, fie pentru ca stie prea bine si nu mai are rost sa intrebe, fie pentru ca nu-i pasa, fie pentru ca am scris prea multe despre el, incat s-a saturat sa se regaseasca:)).
Zilele trecute am primit un e-mail de la viitoarea sotie a unui El. Care ma ruga sa nu ii mai trimit iubitului ei e-mailuri, pentru ca se vor casatori. Prima reactie a fost un soc. "Cand.. ceeeee?":))
si mi-am dat seama mai tarziu despre ce vorbea: cand postez ceva nou aici, se trimit automat e-mailuri catre persoanele din lista mea. Nu catre toate, dar chiar nu am habar la ce adrese. Am setat eu vreodata probabil:)). Iar acum, sincer, mi-e foarte lene sa caut acele adrese si sa le sterg.
asa ca ma adresez tuturor iubitelor presupusilor "barbati fatali de care sunt eu indragostita/ ii vreau/ ii iubesc, ETC" :)) si mai ales LOR (barbatilor fatali): PANA CAND NU VA VEDETI NUMELE INTREG TRECUT IN ACEST BLOG, NU MAI BANUITI CA ESTE VORBA DESPRE VOI!(SAU DESPRE IUBITII VOSTRI, ACTUALI!!!) INTREBATI, VI SE VA RASPUNDE!!!:)
Pana la urma, niciodata, NIMENI,(barbat) nu si-a gasit locul / numele aici, decat daca a insemnat ceva pentru cea care scrie!!! FERICE DE EI, zic unii!!! Eu zic : FERICE DE MINE, CA POT SA TREC PESTE ORICE SCRIIND. Zicea un El candva ca eu refulez in acest blog si asa ma descarc, el refuleaza atunci cand vorbeste cu mine! Deci? fiecare isi gaseste puterea sa mearga mai departe in ceva! e dreptul nostru!!!
of, greu cu NOI, dar vorba dlui PAUNESCU " E GREU CU NOI, FEMEILE, IN VIATA/ DAR E SI IMPOSIBIL FARA NOI!":)
greu cu mine, nu? STati linistiti, nu sunt o vedeta care sa isi publice biografia in care sa spuna picanterii:)). Sunt doar o femeie. Iar o femeie stie sa simta si sa traiasca pentru ea.
Nu cere nimanui socoteala. Doar simte. Si atat!
Daca vreti sa nu mai scriu, nu ma mai faceti sa simt:))!!!
E imposibil, nu?
Asa ma gandeam si eu!:P
asa ca ...
luptati pentru o cauza pierduta daca vreti sa ma faceti sa nu mai scriu!
iar pentru a nu mai primi e-mailuri ..:)), daca cineva are rabdare sa caute cum se sterg adresele, pentru a nu se mai trimite, o poate face in locul meu!
Pana atunci, nu cer scuze nimanui, pentru ca nu sunt vinovata pentru ca scriu. Doar atat fac:)), din fericire pentru NOI toti!!
:))
PS : melodia din final este ironica, va explic pentru a nu va mai chinui sa aflati cui ii este adresata.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica