pentru palmele mele

marți, 7 iunie 2011

Iubire contra cost

tarziu, prea tarziu pentru tine, pentru Noi, ti-ai dat seama ca nu banii tai ii vreau. Ca nu sunt femeia aia care merge pe strada cu gandul la intensitatea sarutului pe care trebuie sa ti-l dea pentru a-i cumpara ultima pereche de pantofi pe care i-a vazut in vitrina magazinului de fite!
tarziu, mult prea tarziu, ai inteles ca viata mea nu sta in mainile bancherilor, al masinilor de fite si al gentilor de firma.
ai inteles inainte cu cateva clipe de a pleca eu ca sunt femeia aceea care iti putea oferi iubire fara contracost.
tarziu, prea tarziu pentru Noi ai decis sa imi spui adevarul care mi-a rupt sufletul in 2. Mi l-a cusut apoi cu fir de sange si acum incearca sa se topeasca. - el, firul.
hm ... si acum degeaba vrei ca zambetul meu sa mai fie acelasi, ca sarutul meu sa aiba gustul implinirii. sau orice alt gust, dar macar sa existe.
acum degeaba mai spui, e prea tarziu pentru orice.
chiar si pentru plecarea ta, pentru a ma uita!
niciodata nu ma vei uita, oricat de departe vei pleca. oricate femei vei mai strange in brate, oricati ochi iti vor mai spune ce simt. si poate chiar vor simti.
si asta nu pentru ca eu te blestem, ci pentru ca mangaierea mea nu se uita. nici cea cu data cu mainile, nici cea data cu sufletul.
pentru ca ochii mei nu se uita. niciodata. doar pentru ca pastreaza in ei ceva-ul pe care nu l-am dat oricui.
pentru ca banii tai - sau ai Ei- nu au facut decat sa ma indeparteze, nicidecum sa ma apropie.
si-acum ma-ntrebi DE CE ASA?? pentru ca nu ai avut curaj!
si restul nu mai conteaza!

2 comentarii:

  1. ..muiere fara cap .
    crezi ca tu esti unica sau ai o parere f buna despre tine.
    nu stii sa pierzi si nu faci decat sa te plangi.
    cate ca tine o mai avea dar una e importanta pt el, pe care o iubeste si de la care o sa-i lipseasca mangaierile.

    RăspundețiȘtergere

dreptul la replica