pentru palmele mele

luni, 23 septembrie 2013

Toamna





Toamna asta e altfel decât cealaltă. Cealaltă nu de anul trecut, ci aceea din ochii tăi.
În care văd bateri de ramuri, frunze ruginii şi mâinile tale culegându-le.

Toamna asta e maro. Unul însă mai deschis decât cel din ochii tăi, în care văd întrebări. La care eu aş putea da răspunsuri. Scurte, pe cuvânt, să nu trebuiască să reciteşti de 10 să înţelegi.

Toamna asta mă pierd printre frunze. Alea ce ţi-au acoperit braţele şi mi-au strâns sufletul atât de altfel, că am vrut să mă opresc din descifrat enigme.

Toamna asta te-aş strânge în braţe pe tine. Cu toate fricile alea absurde ale femeilor ce n-au siguranţă.

Toamna asta chiar aş vrea să fie toamnă. Şi să fie sinonim cu TINE.

24 septembrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica