pentru palmele mele

joi, 12 septembrie 2013

virgula si punct





Cu degetele tremurande iti ating gandurile. Le simt hai-hui si le-as imbratisa atat de puternic, sa le sufoc, sa nu ma gaseasca si sa nu ma cuprinda cu bratele lor. Mi-e prea frica de stransoarea dorintelor.
Ma infasor in virgula din ochii tai si dezordinea din sufletul meu isi gaseste repede locul intre ventriculele tacerilor tale.  Eu nu am curajul sa fac ordine, mi-e prea frica de reguli. Ba nu, de lipsa lor. La dracu`, cred ca de fapt mi-e frica de mine.
Sau de ce-as deveni eu langa tine: Femeia aceea care se conjuga la modul mai mult ca perfect, datorita infinitivului din sufletul tau: A CREDE.
si crede-ma, atat de frumos se conjuga verbele cand timpurile nu tin cont de reguli! Cand in loc de gramatica, tin in caietele mele din inima cuvantul TU!
Mda, iara hoinaresc bezmetica pe culoarele temerilor mele de a ramane intr-o zi in bratele fericirii, cu tine. Iara nu am curajul sa fac un nod umbrelor si sa le arunc naiba peste ocean. Ala al neputerilor.

stii? Frigul se simte atat de dur cand nu ai brate care sa te incalzeasca! Dar trebuie sa mai stii un lucru: cand te infasori in ceea ce altii nici macar nu observa, devii totuna cu tine insuti. Si nici macar nu imi poti replica celebra: "Detalii"! N-ai cum, e prea nedetaliata frica mea de a  te accepta langa mine, sa ne infasuram amandoi cu virgula din ochii tai, ca a doua zi sa ne trezim vindecati de raceli. Alea pe care le afisam siguri pe noi, ca masti personalizate.

Iar vorbesc fara rost. Stii atat de bine ce inseamna frigul, detaliile si raceala, incat nici nu mai stai sa-mi asculti palavrele de 2 bani perechea. Stii si tu ca ceva se petrece cu mine, nu stii insa sa dai un nume intamplarilor din ochii mei. Ori din palmele mele. Ori din inima mea.
inima mea? As spune "la dracu cu ea!", dar mi-e frica de draci. Sunt mai buni decat mine la inversat cuvinte si stiu sigur ca ar reusi sa te cucereasca. Mi te-ar lua, asa, NE-al-meu cum esti. Si cum sunt geloasa pe tot ce inseamna "altcineva langa tine, cu tine, la tine, peste tine, sub tine, in tine", prefer sa nu pomenesc de ei pana nu ma asigur ca ti-ai gasit locul in bratele mele si ai inceput deja sa faci ceva de mancare pentru fericirea ce va fi sa fie.
crede-ma, inima asta a mea sufera de aritmie! Nu stiu cum vei reusi sa o salvezi de la moarte, dar stiu ca trebuie sa faci cumva sa o apleci putin peste balustrada, sa o consumi asa, cu pofta nebuna de placeri pacatoase, sa isi incheie acordul in sunetul durerosului "Ah!" si sa se pravaleasca apoi in bratele tale, de unde sa mai plece numai pentru cate o partida de AMOR fara A!

Mi se face brusc somn. De fapt, ochii mei au obosit de punctul acelei virgule. Ii inchid si  hoinaresc, femeie nebuna de legat. De legat ganduri negre si gri.
Adorm linistita la pieptul tau si visez 2 maini. O ploaie de august, un Eu si-un Tu. 
.......................................................................................................................................................................
va continua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica