pentru palmele mele

luni, 21 februarie 2011

pune virgula unde vrei!!!!

caci in fraza mea nu iti mai dau voie sa analizezi nimic.
nici sa modifici. nici sa stergi. Nimic.
pentru ca prea ai avut acees la tot, prea ai scris cu litera mare oriunde si ori de cate ori ai vrut, pentru ca prea ai pus punct des sau deloc atunci cand ar fi trebuit ori ba!
pentru ca prea ti-am permis sa desparti in silabe cand nu era final de rand, pentru ca prea ti-am dat voie sa pui punct si virgula pentru a mai putea spune ceva in plus in fraza.pentru ca prea ti-am dat sansa sa te joci cu cuvintele si sa formezi propozitii, fraze, rime, pasteluri, epistole si toate cate tin de cuvinte.
pentru ca prea ai profitat de sansa de a fi stapan pe mana mea, asta cu care imi scriu viata, cu deciziile si indeciziile mele.
pentru ca prea mi-ai lasat mana sa-mi tremure cand a trebuit sa scriu FINAL si prea mi-ai murdarit paginile cu cerneala scursa din stiloul tau mereu plin pana la refuz cu vorbe!
pentru ca prea mi-ai mazgalit sufletul cu creta si m-ai mintit ca atunci cand voi sterge nu se va face praf pe care sa-l inghit si sa ma imbolnavesc.
pentru ca prea mi-ai alunecat din mana cand aveam nevoie de tine sa pot scrie NOI, si uite asa am ajuns sa scriu cu lacrimi in loc de cerneala!
pentru ca prea mi-ai umplut pagini intregi de vorbe frumoase pecare le-ai xeroxat apoi pe gratis la coltul strazii si mie mi le-ai vandut cu 1000 de iluzii si 1 milion de incertitudini!
pentru ca prea ai reinventat ortografia inimii mele, punand, dupa propria-ti placere, virgula acolo unde vrei tu!
dar eu ... am gasit punctul si l-am pus pe randul urmator. SINGUR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica