pentru palmele mele

sâmbătă, 5 februarie 2011

... because love is for free!:P



era o replica a cuiva drag, care s-a oferit sa ma ajute cu ceva fara sa-i cer!
evident, la intrebare mea sincera "de ce ma ajuti gratis?" :)
nu de alta, dar orice are un pret pe lumea asta- cik asa se zice- si asteptam "nota de plata" senina!:))
a venit, insa in locul cifrelor am gasit litere Rostite:P.
"because love is for free!"
si nu vorbesc de iubiri fulgeratoare, trecatoare si cu iz de NOI 2, vorbesc de esenta cuvintelor!:)
de ce am putea vedea daca ne-am uita in spatele banilor, al declaratiilor de dragoste pe timp de criza, in vreme de holera:)).
banii aceia luati pt cateva "TE IUBESC-uri" spuse intre cearsafuri patate de barbati care isi cumpara placerile, banii aceia dati de aceeasi barbati care isi numara averile si spun ca e mai simplu sa fii mintit frumos ca esti iubit decat sa fii!:)
banii aceia primiti de femeile care isi vand visele, insa nu la colturi de strada ca batranele care isi scot la vanzare borcanele de gogosari, ci la hoteluri de lux; si nu pentru a-si achita factura restanta la intretinere, ci pt a-si intretine unghiile si extensiile, bronzul si corpul "sclipit" cu lichid seminal:)).
si prefer sa ma opresc aici, nu insa fara a spune sufieient de tare incat sa se auda la raguseala mea cronica :
"Da, Andreiu`, LOVE IS FOR FREE!"
si-atat!

5 febr 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica