pentru palmele mele

duminică, 16 ianuarie 2011

Tu nu înţelegi

Eu: „Tu dezgoleşti copaci din primăveri,
Îi laşi fără flori, fără frunze,
Le tai rădăcinile-n 2 priviri
Şi-mi tremuri amarul pe buze.”

Picătura de rouă :”Tu plângi ochii mei fără lacrimi,
îi laşi să te picure ploi.
Tu-mi zbori fericirea cu aripi
decolezi împărţirea la doi.”

Picătura de rouă : „Tu nu mă-nţelegi că mă doare
Acea despărţire de Noi.
Dar nu-mi mai doresc să mă cauţi
s-alergi prin furtuni şi prin ploi.”

Eu: „Iar tu nu-nţelegi că iubirea
Nu ştie să scrie „Final”,
Să-nceapă degrabă altă frază
Cu scrisul de 12, normal!”

Picătura de rouă: „tu nu înţelegi că te caut
În orice femeie. Mă cert
Că nu te găsesc în niciuna,
Că doare, că-s om şi te pierd.”

Eu: „tu nu înţelegi că nu eşti
Bărbatul acela firesc
Pe care-l privesc şi-apoi uit
Că l-am vrut, l-am avut şi-l gonesc.”

Picătura de rouă: „Iar tu nu-nţelegi că nu eşti
Femeiea aceea firească, obişnuită, absentă, oarecare
Tu nu înţelegi că trăiesc
Dar nu doar cu-acel cer sub picioare!”


16 ianuarie 2010
Ion Popa - Te-astept sa revii

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica