pentru palmele mele

vineri, 7 ianuarie 2011

eu cred in iubire!!!!



Eu cred in iubire!!!! eu cred in vesnicia ei, si-n nemurirea puterii de-a o taia in fasii, oricat de dureroasa ar fi!
eu cred in iubire! mai mult decat in Dumnezeu. Poate pentru ca El este iubire??!
eu cred ca exista tacere fara lipsa de sunete, eu cred ca exista urlete fara glas, eu cred ca exista El acolo undeva.
nu departe, ci exact acolo unde mie imi este cel mai greu sa-l gasesc. tocmai pentru ca e langa mine. atat de langa mine!
eu cred ca iubirea exista! asa nesfarsita, cu nesfarsitul ei final!
eu cred ca iubim fara dorinte, fara putere, fara "mai vreau!", fara "TE vreau!"
eu cred ca iubirea traieste! ca moare. ca simte. ca se naste. pentru ca asa exista! prin fiecare rasuflare de litere! puse cap la cap, formand intregul: IUBIRE!
eu cred in iubire iubind sa iubesc!
suferind ca nu pot iubi mai profund de atat!
deocamdata!
eu cred in iubirea aceea care imi va da aripi de inger si coarne de diavol, povara de lacrimi si cadou de fericire!
eu cred in iubirea aceea trist de bucuroasa, care ma face sa vad fericirea si intr-un pahar de apa, atunci cand apa nu exista!
da, eu cred in Iubire! si mi-o doresc fara frica. fara lasitate si ochi deschisi.
eu vreau sa iubesc cu ochii inchisi, cu gura deschisa, cu suflet sfartecat de dor, cu inima de plastelina, cu pumni de fier si zabrele de otel, inchisa cu lacate de hartie!
pentru totdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica