pentru palmele mele

marți, 11 ianuarie 2011

DRAGUL MEU,

Când visele prindeau cândva contur,în întunericul camerei mele se ivea o lumină. Una care lumina numai drumul meu până la Mine. Căci pe cel până la Tine îl ştiam pe de rost.
Când oamenii îşi împărţeau agoniseala de o viaţă prin divorţuri stupide, eu făceam partaj cu tine, împărţindu-ne iubirea platonică la 2 aşa, cum numai egoiştii ştiu s-o facă: dă-mi mie cât mai mult, pentru a mă îmbogăţi. Dar nu în felul în care o fac cei care divorţează, ci în felul în care ne iubeam noi- sau credeam c-o facem: Dă-MI MIE DURERILE ŞI NEFERICIRILE TALE, PENTRU A RĂMÂNE TU FĂRĂ NIMIC.
Când picau stelele în nopţi fără stele pentru noi se năşteau ale noastre. Acelea în care ne vedeam unul pe altul ca-ntr-o oglindă ce avea să se spargă într-o zi pentru că fusese crăpată dinainte s-o cumpărăm.
Când fugeau oamenii unii de alţii, de teamă de iubire, noi ne îmbrăţişam cu cuvinte care ocupă azi pagini întregi, prăfuite şi decolorate de Timp.
Când beau adolescenţii de teribilism şi dorinţă beam şi noi separat, fără să ştim unul de altul, din acelaşi pahar. Dar pe lângă alcool, înghiţeam şi lacrimile ce aveau să urmeze. Nu unul după altul, nu unul pentru altul, ci fiecare pentru altcineva.
Când dormeau oamenii în paturi călduroase, noi dormeam separat, în paturi fără Tine, fără Mine. Iar Tu în paturi străine. Care te-au învăţat să numeşti ACASĂ locul pe care îl cumperi de mână cu tine, pentru tine, de la tine!
Când plângeau oamenii că pierd şi jurau că nu mai joacă, noi plusam la roata iubirii noastre. Fiecare separat. Nu tu pentru iubirea mea, nici eu pentru iubirea ta! Dar amândoi dând totul şi necerând nimic!
Când râdeau oamenii de nepotrivirea noastră, noi visam în continuare la şoapte şi dezgoliri de Noi.
Când treceau minutele citindu+ne rândurile scrise în grabă, pentru noi se opreau în loc, oftau a neputinţă de a le trăi şi le puneam sub pernă, să le avem trăim în vis.
Când trimiteau oamenii felicitări de Crăciun noi ne coloram inimile pe foile ninse de lacrimi. Apoi ni le trimiteam, să le descifrăm sensul după nuanţa de roşu.
.................
To be continued!

11 ianuarie 20100

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica