pentru palmele mele

duminică, 9 ianuarie 2011

“iti citesc blogul de luni de zile si m-am REgasit in multe din povestile tale si te felicit pt modul in care gandesti, dar ceea ce ai scrisn in “in spatele oricarui invingatoer se ascunde cineva care ii spune AM INCREDERE IN TINE!” nu este deloc real.
Ai facut femeia ultima scursura a societatii si nu uita ca si tu tot femeie esti.
Barbatii sunt niste animale de cele mai multe ori si ne ranesc fara sa ii intereseze!iar tu le iei apararea aiurea, fara sa te ghandesti ca avem toate un motiv pt care facem ce ai scris tu acolo.
m-ai dezamagit!”



“draga mea revoltata,
Felicitari in primul rand pt indrazneala de a ma infrunta, sunt convinsa ca multe m-au injurat, dar doar una a avut taria sa mi-o spuna.
In primul rand da-mi voie sa-ti spun tare si raspicat : sunt mandra ca sunt femeie!!! Chiar daca sexul asta asa-zis frumos, greseste adesea cand judeca barbatii total nefondat.
In al 2 lea rand sunt f sigura ca intr-adevar in spatele fiecarui barbat puternic se afla o femeie care ii spune mereu AM INCREDERE IN TINE! Pt ca o femeie face mult intr-o relatie! De ea depinde de cele mai multe ori daca el o insala sau nu, daca el merge mereu p strada cu fruntea sus, dc el are un motiv pt care sa se intoarca acasa!
Invata sa respecti barbatul de langa tine, intrebandu-l pe el ce insemna respectivul dn punctul lui de vedere, nu dand tu in lokul lui raspunsuri la intrebarile pe care I le pui fara glas.
Inceteaza sa mai vb cu tine insati, si invata sa vorbesti cu el despre orice!
Esti frustrata! Foarte! Si asta nu iti da decat nesiguranta
Iar un barbat destept are nevoie de siguranta!
Ai grija de el, s-ar putea ca dn intamnplare sa imi citeasca blogul si sa ma caute tokmai pt ca eu ii pot oferi ceea ce tu nu ai : LIBERATE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica