pentru palmele mele

luni, 11 iulie 2011

PUNCT. Si de la capat!

cu DOR, sper, data viitoare!!!
cu DOR de El. Acela care intarzie sa apara.(Unii zic pe care NU IL LAS EU SA MA DESCOPERE!)
Cu DOR de DOR. Acela pe care il simti cum iti fulgera fiinta si te invata sa iti topesti sufletul la flacara suspinelor.
Cu DOR de NOI. De mana prin ploaie, in brate pe arsita.
Cu DOR de Viata. Aceea pe care o simti pulsand in fiecare atingere de pleoape, in fiecare sarut furat la semafor. In fiecare pas pe care il inaintezi pentru a-i sari in brate!!!
Mi-e DOR. De DOR!
hm ... si cand mi-a fost - DOR-, am fugit. De teama. Si de siguranta ca nu are ce sa-mi ofere.(nu dorul, ci El!!!Ce nebuna, nu? )
si-acum il chem din nou. Pe DOR! Caci iar imi lipseste. Complicata sunt, cica!!!
PUNCT. sI DE LA CAPAT!!!
Gasiti capatul mai repedeeeeeeeeeeee, am nevoie sa-mi fie DOR!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica