pentru palmele mele

luni, 18 noiembrie 2013

Doneaza carti!

N-am uitat si n-am sa uit niciodata ca ACOLO am invatat pt prima data sa citesc un cuvant, o fraza, apoi o carte si-nca una. ACOLO am scris pentru prima data REZUMATUL primei carti citite in vacanta de vara. ACOLO am gasit prima oara prieteni adevarati in eroii povestilor copilariei mele.
Azi, cu multi ani pe umeri si in ghiozdan -acela al vietii- ma indrept catre ACOLO cu gandul curat de a duce mai departe dragostea pentru cuvant. ma indrept catre ACOLO cu sufletul vesnic oltenesc, de a le darui celor ce inca traiesc pe strazile orasului unde m-am "facut om mare", bucuria de a trai prin cuvant.
Am nevoie de maini care au dat pagini, din care au invatat sa fie oameni. de maini ce au rasfoit carti ce le-au dat curajul sa fie ei insisi. Am nevoie de suflete care sa inteleaga -simtind- ca nu te faci mare inainte de a fi copil. si te faci mare o data cu eroii tai!
Am nevoie de maini care sa daruiasca pentru BIBLIOTECA MUNICIPIULUI BAILESTI carti. in dar. Pentru a le da lor, celor de ACOLO, un zambet, un curaj si un cuvant care sa se transforme intr-o zi intr-o carte. pe care o vor numi simplu: POVESTEA VIETII MELE.
daca o carte a fost candva pentru voi bucata de cer, de suflet sau de viata, va dau mana mea, in care tin strans copilaria toata-, sa facem impreuna o hora in care sa ne prindem si sa le aratam LOR, copiilor din Orasul Bailesti, ca o carte nu are numai pagini de citit, ci si povesti de trait!
Pentru cei ce doresc sa mi se alature in strangerea cartilor pt Biblioteca Petre Anghel, las o adresa de e-mail la care ma pot contacta pentru a dona!
MENTIONEZ CA STRANGEREA CARTILOR SE VA OPRI PE DATA DE 21 DECEMBRIE 2013!
monica.berceanu@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica