pentru palmele mele

vineri, 21 septembrie 2012

De vorbă cu marea



"Mareeee, vino să îţi dau pe cineva la telefon!"

Am vorbit cu marea. Mi-ai împlinit şi visul acesta nespus nimănui, niciodată. Mi-ai dat-o la telefon pentru că avea ceva să-mi spună. Iar tu simţeai asta!
În câteva cuvinte mi-a spus toată povestea sufletului tău.
"Fetiţă dragă, acum nu mult timp, palmele care acum iau câte puţin din mine să mă aducă ţie în sticluţă de 0,5 :), te-au mângâiat şi ţi-au scris pe trup: "Te doresc altfel!"
Picioarele care acum au păşit până la mine să îţi aducă ţie vocea mea, s-au îndreptat către tine. S-au oprit câteva clipe şi după ce au spus pământului că ploaia nu va şterge urmele lor, pentru ca tu să poţi găsi mereu drumul până la dragostea ta, s-au încălţat cu pantofii iubirii de tine şi nu au mai simţit durerile drumului plin de cioburi de temeri şi neîncrederi.
Ochii care acum se uită la mine pentru a vedea şi tu prin ei imensitatea mea, te-au privit pe tine şi au văzut dincolo de aparenţă sufletul care i-a făcut să nu mai dorească o altă femeie. Să privească la celelalte şi să vadă dincolo de ele dragostea ta.
Gura care acum m-a chemat pe mine ţi-a şoptit numele atunci  şi apoi a pus lângă el dorinţa sa: "Sunt al tău! Rămâi aşa cum eşti şi voi fi DOAR al tău!"
Sufletul care acum te iubeşte s-a deschis atunci în faţa ta şi ţi-a strigat sufletul să i se alăture în călătoria spre marea dragoste. A voastră.
Fetiţă mică, bărbatul care acum s-a aplecat să-mi ţină mie telefonul te-a strâns cândva în braţe şi s-a aplecat apoi să adune de jos bucăţelele tale de suflet tăiat de cuţite care şi-au luat singure dreptul să te facă fâşii. Acest bărbat le-a pus cap la cap şi a făcut din ele dragoste simplă. Da, din bucăţele de suflet, ai auzit bine! Te iubeşte pentru sufletul tău devenit puzzle. Din care lipsea ultima piesă.
A găsit-o, a pus-o la loc şi acum...
Continuaţi voi povestea, eu mă retrag la ţărm. Vă aştept într-o zi pe amândoi. Să mă strigaţi într-un glas pentru a-mi spune povestea voastră sau pentru a mă da la telefon cuiva căruia să-i spun să aibă curaj, ca voi, să iubească fără bariere.
Iar pe tine, dragă fetiţă, te aştept să îmi spui în faţa lui că ştii că exişti la fel ca mine: într-un singur exemplar! Chiar dacă numele îţi este format din mai multe litere! Aşa cum şi eu am mai multe nume. Dar rămân MARE. Aşa cum tu rămâi... FEMEIE! (dar a lui!)"

22 septembrie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica