pentru palmele mele

sâmbătă, 1 septembrie 2012

TU

Un nume comun format din litere smulse din sufletul unui Dzeu care te-a creat pentru a mă face pe mine fericită. aşa cum sunt eu. Fără temeri de "dacă, oare?, poate...".

Tu eşti (ai sunat. normal, apari exact când...TE IUBESC! CE MAI CONTEAZĂ ALTCEVA:)
ZICEAM CĂ EŞTI.... partea mea de Rai. am una care se numeşte EU. aceea pe care ţi-o dau ţie de fiecare dată când te strâng în braţe, de fiecare dată când te privesc în ochi şi mă văd în ei, de fiecare dată când faci dragoste cu mine din jumătăţi de clipă. (Doamne, e incredibil cum reuşesşti să le lipeşti şi să le faci să pară întregi!)
şi nu-i o dragoste nebună (nebună sunt eu, după tine; dar DUPĂ ce tu eşti nebun după mine! ). e o dragoste care ţine de foame, de sete şi de tot până la următoare nevoie. Şi-n loc de totul lumesc, ne dăm unul altuia totul pe care îl poţi atinge numai muşcând din felia de Mine şi de Tine cu buze de dorinţă şi cu dinţi de răspunsuri.
ziceam că aşa sunt eu: fără temeri! cum aş putea fi altfel, când am încredere în dragostea mea mai mult decât în orice divinitate plămădită de oameni, pentru a-şi crea amăgiri şi a găsi ţapi ispăşitori, atunci când de fapt le e teamă de ei?
am de dăruit o dragoste care nu poate fi împărţită. nici la 2, nici la 3, nici la 100. ci doar la 0. adică la nimic şi la tot. asta pentru a nu da cu virgulă niciodată, ci a rămâne aceeaşi dragoste. a mea. Pe care nu o vei putea primi de la nimeni altcineva. Pentru că doar eu o am. Şi-am ales să o împart cu tine. Nu la 2, nu la 3, nu la 100. Ci la 0!!! Nu uita asta!!!
E dragostea aceea fără frică. Căci frica e pentru cei ce n-au de dat decât limitat. ca la ofertă.
Eu am de dăruit fără limite. Impuse de mine sau de tine. Eu iubesc şi atât. Uneori mi se pare antagonic să spun TE IUBESC MULT. Dar o fac pentru că doar aşa vei înţelege. Ai nevoie de măsură, să poţi compara. Dar te voi învăţa că ăn dragoste nu există mult sau puţin, doar există.
Există, dragul meu, aşa cum şi eu exist şi atât. Eu nu sunt MAI PUŢIN sau MAI MULT. Eu SUNT!
Şi sunt A TA!
şi când spun asta nu ai nevoie să ceri dovezi! Dovezile se dau atunci când e nevoie de o sentinţă. de o condamnare. Pentru asta ai nevoie să-ţi angajezi un avocat. (haha, ce uşor, nu? ai unul brunet, drăguţ şi drag şi mie!:) e o ea.)
Iar eu nu mă războiesc cu tine:). Nu-mi plac instanţele, nu-mi plac legile penale. Nu cer nimic, nu vreau să dovedesc lumii nimic. Eu ştiu pentru mine. Că te iubesc şi mă iubeşti. Şi mă iubeşti pentru că te iubesc. Fără să cer acte semnate în n exemplare, legalizate şi parafate de vreun notar care costă bani.
Exact ce nu cost eu. Eu cost respect. Şi multă dragoste.
eh, şi-un gram de TU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica