pentru palmele mele

vineri, 19 octombrie 2012

cand m-ai iubit?

Atunci când m-ai privit prima oară în ochi şi mi-ai spus-o, sau când ţi-am spus primul TE IUBESC?
când am plecat de lângă tine uitându-mă în urmă, să fiu sigură că ai rămas, sau când am plecat prima oară fără să mă uit în urmă, pentru că am ştiut că eşti al meu?
când m-ai strâns în braţe fără să te gândeşti la viitor, sau când te-ai gândit la viitor şi m-ai strâns în braţe, ştiind că voi face parte din el?
când am dansat fără muzică pe melodia sufletelor, sau când ne-am lăsat sufletele să danseze, fără noi?
când ţi-am sărit în braţe sărutându-ţi ochii, sau când îi aveai deja închişi şi ţi-am alergat în braţe, ca un copil fără temeri?
când m-ai sărutat de "Noapte buna!" sau când mi-ai adormit tremurul gândurilor de despărţire?
când ai citit prima oară ce-ţi scrisese inima mea, sau când ai scris prima oară inimii mele?

19 oct 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica