pentru palmele mele

luni, 1 octombrie 2012

Mi-e dor. De tine




 Mă prinde octombrie departe de tine,
Mă pierde vara în frunzele pline
De ruginiu şi veşted,
De toamnă şi de mine.

E toamnă. Dragul meu, sunt verde!
Peste iubirea noastră nu cad frunze!
Este octombrie. Şi-n prag de seară
Îţi cântă TE IUBESC a mele buze.

mi-e dor de tine. E senin şi rece.
De vreme îţi vorbesc, ci nu de dor.
Şi dorul meu frunzelor le vorbeşte:
„De dragul tău privesc azi veri ce mor.”

E toamnă, dragul meu, nu eşti aici.
De ne desparte-o mare şi-nc-o mare
Şi frunze cad aici, şi-acolo-s valuri
m-acceptă-aşa, cu toamna mea ce doare.

Nu doare că murit-a vara noastră,
Ci doare fiindcă-i dorul tău prea greu.
Dar dragostea nu veştejeşte frunze
Şi eu înfrunzesc azi. Şi tot mereu.

1 octombrie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica