pentru palmele mele

duminică, 7 octombrie 2012

chiar daca

chiar dacă marea ne desparte,
chiar dacă timpul azi ne vinde,
chiar dacă oameni răi ne-aruncă,
un foc e-aici. Mereu se-aprinde.

e focul care arde-n mine
temeri, ne-ncrederi şi minciuni,
e foc pe care-ntreaga mare
nu îl va stinge. promisiuni

dacă mi-ar face lumea toată
că de renunţ, alt foc va da,
aş trece marea-not, pe toată,
s-ajung pân la iubirea ta.

a ta rămân, cu tot cu timp,
din timp renasc să te iubesc
din zi în zi mai mult, mai aprig
alerg zâmbind, să te-ntâlnesc.

să nu privesc, decât să simt,
să-mi ardă dorul a tăciune
şi din al ochilor adânc
iubirea mea să-ţi dea un nume.

"Iubitul meu" să te numeşti
certificat să-ţi fac din mine
să-ţi scriu cu sânge de iubire
numele mamei: Fericire.

tată să n-ai, căci te-ai născut
din mine, fără timp şi loc
şi tot în mine vei rămâne
fără dureri. fără noroc.

căci n-ai nevoie de noroc
când trăieşti doar pentru iubire,
nevoie n-ai de timp şi loc
ci doar de-o scumpă regăsire.

7 oct 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica