pentru palmele mele

marți, 24 decembrie 2013

Din cozonac in cozonac ma tremuri Esti antic condamnat la fericiri de dor 'N acest ajun cobori din gari de trenuri Cu vatmani care de viata mor. S-a ratacit azi MOsul printre pleoape-mi Nu mai ajunge pan' la tine-n gand I-am dat gresit adresa fara strada Sa nu-ti mai lase-n brad dureri nicicand. Din cozonac in cozonac te caut Sunt condandamnata-n anticer trairi Azi MOsul .tau sunt eu si fi-vei altul La regasirea primei regasiri. Mi-am ratacit jumatea mea de suflet 'N albastrul fundei din cel antic brad Desprinde-o!rataceste-o-n al tau suflet Din frigul iernii fa-mi un zbucium cald!! Dragul meu, ninge inima-mi de dor Cu fulgi de tine-n iarna fara nea Cu MOs CRaciun ma-mbat de fericire Ti-ntind din vremuri mica mana-a mea. Din cozonac in cozonac renasc Puteri de-a plange fericirea-n doi In ochii tai vad iernile arzand Din vreascurile singurului Noi. 23.12.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica