pentru palmele mele

vineri, 13 decembrie 2013

Marius Tucă: Eu n-am să te mai caut niciodată

AM GASIT-O ACUM, PLANGAND PIERDUTA INTR-UN DECOR DE URA SI BLESTEM....
http://www.youtube.com/watch?v=GWDFJHP6MjQ
Eu n-am să te mai caut niciodată
Şi ia acest anunț ca pe o declarație de dragoste,
Vreau să te port în piept neatinsă
Şi neîntinată de trecerea timpului
Să te păstrez ca pe dragostea primordială,
Ca pe orgasmul sublim lipsind cu desăvârşire.

Eu n-am să te mai caut niciodată
De teamă să nu destram aripile noastre
Crescute pe dinlăuntru, cu vârfurile pe dinafară
Să nu răvăşesc polenul aşezat pe inimi
Şi să nu stric echilibrul luminii
Care ne-a desluşit sângele şi căldura lui.

Eu n-am să te mai caut niciodată,
N-aş vrea ca dragostea noastră nedatată
Să fie împrăştiată prin ziare şi reviste
Să fie rănită şi desființată
Prin anunțurile de mică publicitate,
S-o aruncăm mai bine într-o sticlă, în mare.

Eu n-am să te mai caut niciodată,
Aş destrăma chipul tău de înger căzut
Şi l-aş picta la loc într-o icoană cu ochi verzi
La care să se închine toate amintirile
În lumina după-amiezelor adormite
Cu zăpezi amintind de altădată.

Eu n-am să te mai caut niciodată,
Îmi ajung amintirile răsfrânte din doi în dor
Şi n-aş vrea să pierd pe drum poezia
Pe care mi-ai împrăştiat-o ca pe un drog
Prin vene, oase, tâmple şi cuvinte,
Am să duc singur dragostea noastră înainte.

Eu n-am să te mai caut niciodată
Îmi e teamă de răsărituri şi sfârşituri,
E bine pentru amândoi şi antologie
Să rămânem suspendați în timp şi poezie
Să îmbrăcăm aerul înălțatelor zmee
Şi să ne aruncăm în gol, în epopee.
_____________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica