pentru palmele mele

marți, 17 decembrie 2013

Maria Gheorghiu - Poveste simpla


Spre ce merit!

In ultimele 8 zile am primit amenintari cu sacul, minciuni cu galeata si explicatii de 2 bani pentru o dragoste ce a fost sa fie...
Plec pentru cateva zile departe de tot, cu cel ce a reusit sa aiba rabdarea de a intelege ca o dragoste pe care am trait-o numai eu ramane adanc inradacinata, dar isi inchide usile intr-o zi...
Plec departe de barbatul care de 8 zile ma ameninta cu distrugerea carierei, cu distrugerea blogului, cu distrugerea mea ca om, ce a muncit ani sa ajunga unde este...
amenintari dintr-o teama de a nu se afla adevarul care i-ar distruge lui viata...
Om ce a stiut decat sa minta si sa tradeze toate femeile ce l-au iubit, om ce inca ne iubeste pe cel putin 2 dintre noi!
Plec pentru a trai cateva zile fara lacrimile ultimelor 7 nopti in care a trebuit sa citesc amenintari ce m-au slabit la propriu si m-au facut din om neom...
Plec, asteptand citatia de la Parchet, in care habar nu am ce ar putea sta scris... in afara unor e-mail-uri in care sta toata povestea noastra de dragoste, toate minciunile lui si toate dovezile clare ale tradarilor lui. Discutiile cu toate femeile mintite o data cu mine, iubite o data cu mine....
Plec departe, intr-o tara in care locuieste una din femeile sale mai mult ca iubite, pentru care spunea candva ca ar renunta la alta femeie din viata lui...
Plec departe, pentru a-mi intalni linistea...
Cand voi reveni probabil voi ajunge fata in fata cu cativa judecatori... cu el si cu femeia ce inca nu are habar ce barbat are in pat, in suflet si-n viata...
Plec, barbat fals, spre linistea mea, in speranta ca iti vei gasi si tu intr-o zi linistea si iti vei iubi femeia, exact asa cum te rugam candva: cu toata fiinta ta, fara a mai aduce alte femei in dragostea voastra! Minciunile tale vor fi scump platite cu lacrimi, intr-o zi, de femeia care nu merita! Cea care suporta tradarile tale de ani de zile si crede inca in dragostea ta. Bolnava! ai putea sa te opresti macar acum din a- mi mai spune
cat de iubita si de draga iti sunt....
SI EU... ca si celelalte... ca si EA...
Ramai cu minciunile tale, cu femeile tale, cu amenintarile tale si cu iubirile tale impartite la 7 femei o data...
Semneaza:
MICA (cea draga si iubita)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica