pentru palmele mele

marți, 3 decembrie 2013

Bunico, ninge!



Bunico, clopotele bat
Se-aude plânsul din morminte
Din ceas în ceas mă tot trezești
Să-mi mângâi sufletul cuminte.
Bunico, ochii tăi mă dor,
Sunt triști și goi ca moartea,
Din negurile din mormânt
Arunci în noi cu moartea.
Bunico, plânge viața mea,
Secat-au anii val cu val
Din florile de pe mormânt rămas-a una
De amar.
Bunico, ți-a murit cățelul
s-a stins de dor ori de prea ani
se luptă viața mea cu moartea-ți
pentru un pumn de câțiva bani.
Bunico, vreau să-ți plătesc moartea
Să-mi vând din viață ani de rai
O dată să mai vii acasă
și mâna-ți caldă să mi-o dai.
Bunico, ninge pe pământ
Sub el nici ploaia nu te-atinge
Bunico, vine Moș Crăciun
La tine-acolo măcar ninge?

23.11.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica