pentru palmele mele

marți, 19 aprilie 2011

al 11 lea Paste fara o Picatura de Roua!


"Povestea unei picaturi de roua" e scrisa demult. Traita demult, cu toate cuvintele implinite.
"Povestea unei picaturi de roua" a fost scrisa de mana ce a tinut-o in palme cu ceva ani in urma!
"Povestea unei picaturi de roua" nu are personaje principale, secundare si colective, nu are cuprins si incheiere, are doar INCEPUT.
"Povestea unei picaturi de roua" s-a nascut din 2 lacrimi. Ale mele! A crescut udata de ele. Si tot ele o tin inca in viata.
"povestea unei picaturi de roua" nu e basm!!!! Caci basmul e specie a genului epic. Ea insa nu are GEN. are doar plural! e formata din 2.
Noi formam povestea asta. Noi nu ne trezim in fiecare dimineata suficient de devreme incat sa ii vedem frumusetea. Pe frunze, pe flori, pe strada, pe geam.
O vedem doar pe suflet. Atunci cand ne e sete. De iubire. De a fi intelesi. De a ni se respecta tacerea. De a ni se oferi in schimb o mana pe suflet. Cu care sa ni se mangaie durerile.
doar atunci o zarim undeva, ascunsa de ploaie. Iar cand ploaia vine, ii ducem repede o umbrela, de teama sa nu o inece. Sa o pierdem. definitiv!
de 11 ani (re)invie imaginea acelei copilarii in care credeam in iubiri ce nu mor niciodata, in care fericirea se traia cu ochii si cu inima, nu cu trupul.
de 11 ani lumanarea timpului nostru isi ia lumina de la sufletele noastre.
de 11 ani ne bate trecutul la usa si viitorul ne lasa la geam biletele pe care ne scrie frumos "Va astept!". Dar trecutului nu ii deschidem; si viitorului nu ii raspundem.
de 11 ani fugim de povesti, pentru ca ne credem prea maturi pentru a crede in ele.
de 11 ani traim fericiti in bratele celor care ne arata ca realitatea este cheia implinirii, ci nu povestile copilariei.
de 11 ani ne spunem "NU!" atunci cand suntem gata sa gustam picatura de roua.
de 10 ori a inviat ISUS! pana sa am curajul sa spun "Imi pare rau!pentru cuvinte rostite la nervi, pentru vorbe inabusite de taceri, pentru "TU"-ul pe care l-am rostit de atatea ori cand trebuia sa dau vina pe cineva pentru durerile mele!"
a 11a oara nu va invia doar in lumina sufletului meu, ci si in aceea a puterii de a accepta ca anii AU trecut si peste Noi!
as vrea insa sa nu ne transforme in 2 straini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica