pentru palmele mele

miercuri, 27 aprilie 2011

Mama, n-am uitat!!!!


aveam o combina muzicala ci discuri, iti amintesti?? aveai multe cu Ileana Ciuculete, ascultai merreu, te gaseam plangand si cantand din tot sufletul.
prea micuta sa pot intelege ce inseamna sa iubesti, prea micuta sa pricep ca iti plangeai dragostea ce avea sa se stinga pt totdeauna.
aveai putin peste varsta mea de acum. - poate acum intelegi de ce nu am ganduri de maritat-:)
acelasi suflet insa, aceeasi iubire de daruit!
erai frumoasa. Nu pt ca erai mama, ci pt ca erai. Nu aveai riduri. Nu aveai zapada in par. Doar aceiasi ochi frumosi, care au invatat prea devreme sa planga.


incercai sa pari fericita. Sa iti opresti lacrima in coltul ochilor pt ca eu sa nu intreb DE CE???
INcercai sa zambesti ginbuslucurilor mele. Sa iti strangi fetita la piept cu acea dragoste care nu iti era ranita. si care nu te ranea. aceea pe care mi-o purtai mie!
iar azi ascult "mai Ileana, mai olteanca!" E cantecul tau, mama!!!
pe care l-am ascvultat toata copilaria, pe care il simt pana in cel mai adanc coltisor al sulfetului meu.
Nu mi-ai data, mama,cantecul, asa cum l-ai avut tu, dar mi-ai dat darul de a scrie.
nu swtiu sa-ti cant, dar stiu sa-ti SPUN.
ca esti cea mai buna mama din lume si ca dovestei cu fiecare secunda ca esti om, caci nu i-ai dat foc omului care ti-a strivit tineretea. Ci ai iertat si mergi mai departe.
si inchei promitandu-ti ca voi asculta vorbele sufletului: "DACA N-AM NOROC SI SOARTA, MAI BINE NEMARITATA!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica