pentru palmele mele

marți, 5 aprilie 2011

Cum sa traiesc in urma ta?



nu m-am intrebat niciodata asta, nu te-am intrebat si nici nu vreau sa o fac vreodata.Nici sa gasesc raspunsul la intrebarea asta. Nici sa il caut macar!
Pentru ca nu exista URMA ta, nu exista o viata inainte de acea urma. Exist doar eu, de mana cu viata mea, in brate cu iubirea mea.
pentru ca nu exista un NOI, exist doar Eu, existi doar TU! separat!
pentru ca nu a existat niciodata viata de mana cu tine. A fost numai IN SUFLET cu tine!
si nu DEPARTE de tine. APROAPE. Dureros de aproape.
Ai fost in palma mea. Si-am vrut de atatea ori sa te vand! Ca in povestea cu "pupaza din tei" :). Sau CAM ASA!
Eu nu am amintiri CU TINE. Tu nu ai amintiri CU MINE. Exista doar cerneala albastra pe coli albe, plicuri cu timbre ieftine si vechi. Care valoreaza ANI si atat! Amandoi avem insa o intrebare pe care nimeni care a intrebat vreodata "CUM SA TRAIESC IN URMA TA?" nu si-o va pune vreodata: "CUM AR FI FOST DACA ...?"
Noi nu avem amintirea primului si ultimului sarut, a primei si ultimei nopti de dragoste.
Noi nu avem multi kilometri care sa ne desparta, ci ANI care sa ne IMPARTA. Incertitudini. Dezamagiri. Cuvinte si cuvinte. Si cuvinte!
Noi ... nu platim pentru clipele in care ne-am facut rau unul altuia, nu ne ispasim pacatele de a ne fi inselat si mintit vreodata.
Noi nici macar nu ne achitam datoriile pe care le avem fata de sufletele care s-au zbatut de atatea ori intre A FI sau A NU FI.
NOI schimbam intrebarea cu "CUM SA TRAIESC ALATURI DE TINE?"
SI ar fi atatea raspunsuri de dat !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica