pentru palmele mele

sâmbătă, 9 aprilie 2011

STII SA SPUI "NU!"?



se spune ca in viata "aschia nu sare mai departe de trunchi!" si ca "Daca asa a fost sa fie ..."
cu niciuna din aceste 2 variante nu sunt de acord! Am ascultat melodia asta de 5432 de ori plangand, tremurand, amintindu-mi, cutremurandu-ma, intrebandu-ma "DE CE?", strigand lui Dzeu ca am avut si eu noroc sa scap.
cand de fapt ... realitatea este cu totul alta: aschia sare departe de trunchi, nu exista "asa a fost sa fie", raspunsul la "DE CE?" este simplu : PENTRU CA NU EXISTA SUFICIENTA VOINTA! CACI PUTEREA TINE DE VOINTA!
IAR Eu nu am avut noroc. Ci mi l-am facut cu mana mea. Am renuntat. am pus punct si am inceput propozitia cu litera mare, de la capat, cu alineat. Asa mi-au ramas cuvintele devizei de viata!
Am ales sa scriu acest post dupa ce am vazut pt a mia oara o femeie care n u are curajul sa divorteze, desi viata ei este cat se poate de nefericita!
pentru ca am vazut-o pe mama in fiecare privire din ochii celeilalte.Mama, trunchiul de care Eu, aschia, nu ar fi trebuit sa sar mai departe!:)
Mama, cea care s-a casatorit iubind, la 19 anisori, care a nascut o fetita din dragostea aceea sincera si neasteptat de nedreapta, dupa parerile oamenilor. (asa e , cand nu esti capabil sa iti recunosti slabiciunile dai vina pe soarta, pe DzEU, pe viata!)
o fetita care exact la varsta la care ea trecea prin chinuri, a ALES sa traiasca chinurile mamei. am scris A ALES pentru a fi suficient de inteleasa: NIMENI NU TE FORTEAZA SA ALEGI CEVA IN VIATA, AI LIBERUL ARBITRU, DE CE DAI VINA PE ALTCEVA?
o FETITA care a invatat prea devreme ce inseamna sa astepti acasa, cu mancarea gata, fara drept de replica telefonul barbatului iubit, care vine dimineata (cand mancarea s-a racit deja!)mirosind a parfum de femeie. Caci "la alta intre craci" e mai cald si mai bine decat in brate la femeia care iti sare in brate atunci cand intri pe usa!
o fetita care a auzit in copilarie "2 linguri ce amesteca-n pahare", si care mai tarziu asculta ca "totul a fost prea sarat".Apoi vedea farfuria cum "zboara" la gunoi. Fetita care insa nu l-a "zburat" pe acel barbat la gunoi atunci cand simtea gustul AMAR al loviturilor pe care i le facea cadou , in semn de multumire ca statea cuminte sa-l astepte cu ploaia de lacrimi inn care el nu se scalda. Caci prefera cada plina de spuma a unei alte Ea care poate crede minciunile lui frumoase de "NU ESTI DECAT TU IN VIATA MEA!"
acea fetita care nu a stiut sa spuna "NU!" decat dupa ani in care agomotul farfuriilor sparte, mirosul de tutun amestecat cu parfum, temerile ca "cineva" va suna la usa si ii va ridica barbatul iubit, urmele lasate de loviturile lui ce tineau loc de mangaieri, vocea stinsa care striga "intr-o zi voi pleca si-abia astunci vei realiza ce ai pierdut!", ochii stersi de atatea ori cu palmele invinetite, buzele taiate de pumni sau palme care isi strigau victoria prin barbatul care doar prin ele isi dovedea barbatia, erau singurele care ii treceau pragul sufletului.
fetita care insa, intr-un fericit FINAL a renuntat sa astepte, sa ceara plangand, sa dea, sa asculte, sa ... , alegand in schimb o viata plina de Libertate, intr-o singuratate care ii deschide calea catre Cunoscut, de mana cu ea, ci nu cu El.
fetita care a renuntat sa mai fie FARA el, CU el:)
stiu ca tocmai am spus povestea multor femei, care nu au insa curajul sa strige cosmorul pe care il traiesc. De rusine, de frica, de te-miri-ce motive absurde.
stiu la fel de bine ca cele care nu isi rup din suflet sa renunte ajung sa aiba copii care ajung sclavi ai lasitatii unor mame care se ascund in spatele scuzelor de 2 bani "pentru a nu creste tu fara tata!"
Fetita aceea a pus punct in clipa in care si-a vazut cu ochii mintii copilul intrand in camera si vazand-o pe mama lui la pamant, intr-o balta de sange, si pe tata lovind-o intr-una. Atunci cand s-a auzit pe sine mintindu-si copilul care intreaba: "DE CE TATA NU VINE ACASA SA DORMA CU TINE?", cu banala explicatie "PENTRU CA E CU TREABA!"
Iar treaba inseamna de fapt o blonda sau/si o bruneta, o roscata sau/ si o suvitata.
atunci FETITA aceea a renuntat. Pentru ca si-a dovedit siesi ca ASCHIA SARE MAI DEPARTE DE TRUNCHI, pentru ca a invatat din greselile mamei ei ca este singura responsabila pentru nefericirea ei si a copiilor ei!
si ma uit in jur si vad atatea fetite ca ea, si atatia barbati ca El!
si plang de fiecare data cand ma gandesc nu la Ea- caci ea isi merita soarta- ci la sufletele care abia inteleg ... care mai tarziu ajung in puscarii, in prostitutie, in alcool, in droguri, pe stradute la cersit.
si ma uit la EI, asa-zisii barbati adevarati, care aplica legea faradelegii, cum pierd tot pentru Nimic.
care nu cred ca Ele vor fi capabile sa plece intr-o zi...
FII IN STARE SA PUI PUNCT! NU PIERDE TIMPUL INCERCAND SA SCHIMBI UN ASTFEL DE BARBAT! NU EXISTA SCHIMBARE!
DIN PACATE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica