pentru palmele mele

duminică, 3 aprilie 2011

M-AI INVATAT SI SA PICTEZ, NU DOAR SA SCRIU!




pentru ca nu am gasit cuvinte potrivite pentru o durere ce se plimba prin mine ca un hoinar pe strazile care ii dau tot. Si iau tot.
ascultand melodia asta mi-am aruncat gandurile in plicul ce nici azi nu l-am expediat. Ce nu a ajuns la tine nici ieri. nici azi.
si pe care nici acum nu l-am sigilat; pentru ca stiu ca multe ganduri vor mai fi aruncate acolo. pentru ca stiu ca putine zambete ai picta cand ai citi.
desi ai toate culorile la tine, nu ar iesi tabloul fericirii tale.
iar tu vreau sa simti fericirea prin fiecare culoare. cu fiecare culoare.
pentru ca pe tine te-am iubit si te-am urat mai apasat decat orice urma de creion lasata pe foaia sufletului meu.
fara tine am desenat mai frumos decat ai incercat candva sa ma inveti! Si asa cum atunci ai incercat sa-mi explici "secretul" prin vorbe, fara sa-mi iei mana si sa ma ajuti sa trasez linii, tot asa si acum am desenat din vorbele tale, fara tine, imaginea sufletului meu! amestecand culorile cerului tau cu lacrimile mele. In loc de apa!
si a iesit cel mai frumos tablou. Fara titlu.
nu l-am dus la expozitie, pentru ca as castiga premiul intai si nu as vrea sa il plagieze cineva.
e vorba de tabloul iubirii mele.
chiar daca stiu ca Tu l-ai recunoste pe cel original, si stii ca nici o alta nu ar putea vreodata sa il copieze atat de perfect incat sa nu iti dai seamA!
CHIAR DACA ...
nici azi nu imi tii mana, si uneori tremura, tot ti-am pictat cel mai frumos SENTIMENT din lume!:)
si uite ca m-ai invatat sa si fotografiez timpul! e nesfarsit, ca cerul tau!:)
M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica