pentru palmele mele

luni, 18 ianuarie 2010

DIN NOU RECE !:)


Acelasi zambet trist pe care l-am afisat de fiecare data cand m-am racit de Voi ... acelasi zambet imi inunda toata fiinta! pentru ca din nou devin gheata pe care ati simtit-o atat de nefericit, atat de dureros si atat de adanc!
Nu m-am racit pentru ca e din nou iarna in sufletul meu! nu pentru ca Mos Craciun nu mi-a adus ursuletul de plus din visul copilariei mele :) , nici pentru ca Anul Nou nu mi-a implinit dorintele ascunse sub lenjeria rosie =)) (daca nu stiati , se spune ca in noaptea de Anul nou trebuie sa porti lenjerie intima rosie - nu cred in superstitii , deci evident nu ma asteptam la minuni ) :)) si nici pentru ca cineva m-a ranit!
Din nou rece pentru ca nu am nici un motiv sa fiu calda! cu TOTI! (valabil pentru toti cei care imi repeta intrebarea " de ce te-ai schimbat?" de fiecare data cand ma intalnesc!!!)
stiti cum e cu caldura asta ( mai ales pe criza!) : costa , fratilor, si nu am salariu de prim ministru sa imi permit luxul!:))
din nou rece pentru ca gheata se topeste mult mai usor decat se aprinde un foc!!!! ( valabil mai ales pentru cei care au obsesia aprinderii acelui foc in mine!!!) :)) Greu , fratilor, chiar si chibriturile costa bani , pe cuvant! pe vremuri de criza , clar trebuie sa gasim solutii de a ne proteja conturile!
din nou rece pentru ca stiu sigur ca nici un ghetar din lume nu poate rezista la temperaturi de 1000 de grade celsius :)) , deci clar chiar si eu ma voi topi intr-o zi . Dar prea putini "aprinzatori de focuri" care sa merite sa se apropie macar!
din nou rece pentru simpla caldura care sta ascunsa undeva in mine ! ( poate e greu de inteles , dar nu imposibil!) poate acum veti intelege de ce raman de gheata cu unii , si cu altii am curajul sa imi risc tot salariul pentru a programa la maxim caloriferul :)))) )
(ah , de specificat : NU MA REFER LA NIMIC FIZIC! pentru barbati e mai greu de procesat aceasta comparatie, mereu au senzatia ca tind spre partea lor "termica" - pentru mai multe deta;ii accesati "BARBATII - INTRE VIBRATOR SI SENTIMENT - de pe blog:P)
Nu sunt rece pentru ca sunt fitzoasa, nici pentru ca sunt nepasatoare , nici pentru ca sunt a dracului , nici pentru ca il astept pe Fat Frumos , nici pentru ca ma cred Ileana Cosanzeana :) , nici pentru ca mai am putin pana la moarte, nici pentru ca imi place sentimentul!
sunt rece pentru ca pentru orice lucru din lumea asta am nevoie de un motiv! de ce as fi calda fara motive? de ce v-as incalzi ? de ce mi-as risipi ceva ?
sunt asa sunt meritati sa fiu! sunt asa cum imi cereti sa fiu! ( intrebati-i pe Anca si/ sau pe Cristi :P, pentru detalii suplimentare apelati 072 ........ :)) valabil in retelele Cosmote si Cosmote ) :))
voi fi calda cu cine va sti sa fie cald CAND este timpul , CUM am eu nevoie si CAT conteaza pentru mine! ( greu , stiu , dar merita! - sau NU!!!) :))
cam atat! ( ah , mi-am amintit : Cristi , cumpara-mi si mie plicuri cand mergi la posta pentru scrisorelele despre care vorbeam , mami!!! :)) ca pe criza asta ... cine stie?!) :)) poate e mai ieftin sa trimit prin posta decat personal!!! :)) )
Va pup!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica