pentru palmele mele

joi, 21 ianuarie 2010

mai bine sa iubesti si sa suferi decat sa nu iubesti deloc!!!

asta e scrisa special pt Mihaela! (stie ea care!!!!) :)
stii ca toti iubim si suferim intr-o zi! nu inteleg de ce sa iti fie teama de inca o suferinta!
cu fiecare suferinta in plus , cu fiecare lacrima dovedim ca suntem oameni! ca avem sentimente si ca MERITAM! niciodata nu voi regreta lacrima sau durerea ce le-am simtit! nu multi pot simti ce simt eu , nu toti stiu sa planga si sa recunoasca asta, nu toti traiesc noptile in care iubesc , prefera sa le piarda , respingand persoana care i-ar face fericiti!
crezi ca daca fugi de iubire nu o vei intalni? (tocmai ascult "take my breath away"- merci Anca , momentul potrivit l-ai ales :P ) crezi ca alergand spre alte zari nu vei trece si prin valea plangerii? cu cat vei da la o parte acea bucatica din tine , cu atat ea va veni mai aproape , cu cat vei incerca sa o ingropi mai mult , cu atat ea va iesi la suprafata! nimic nu poate fi mai frumos decat emotia nestiutului :) , a neincrederii , a temerii ca EL nu simte la fel , ca el nu stie , ca el nu vrea! de ce sa nu iti lasi totul sa curga prin ochii tai ? tot ce ai tu iti apartine tie! poate fi controlat de tine!
nu mai astepta momentul potrivit , acel moment nu te asteapta pe tine! trece si o data cu el , sansa ta de a fi fericita! nu conteaza pentru cat timp , conteaza cat de adanc este ascuns in tine El!
ar trebui sa traiesti cu toata fiinta ta fiecare secunda si sa mergi inainte , oricat de pline de piedici ar fi potecile iubirii tale!
oricat orgoliu as avea , sunt clipe in viata in care merita sa recunosti ce simti si sa traiesti doar! nimic nu poate fi mai bun decat ceea ce te face pe tine sa te schimbi! in bine!
oricata mandrie as tine in mine , sunt secunde care imi striga atat de tare ca nu merita sa le privesc si sa imi oblig sufletul sa taca , incat prefer sa imi inchid usa orgoliului pentru a-mi da sansa de a simti tot ce mi-ar putea aduce suferinta!
oricata durere as avea la final , pentru o secunda de fericire merita!" nu e fericirea LUI , e fericirea mea! nu e durerea Lui , e durerea mea!" cam asa ar trebui sa sune motto-ul inimii tale!
traieste fiecare clipa! a 2a s-ar putea sa nu mai vina niciodata! :)
"eu stiu sa iubesc! ce conteaza ce va urma? nu voi iubi pentru a-l face pe el fericit! voi iubi pentru ca asta imi doresc si pentru ca asta imi aduce implinirea!" - cam asta mi-e deviza! :)
si- atunci cum sa ma raneasca ceva , cand fac totul pentru mine?
"nu merita el / ea iubirea mea!" - cam asa suntem obisnuiti sa gandim! :)) care cine spune ca ar trebui sa conteze ce merita celalalt si ce nu? daca EU merit sa iubesc imi e de ajuns! iar a iubi este ceva ce nu multi stiu sa faca! ar trebui sa fiti mandri de asta!
cam atat , mi-e prea soomn! :)

:)


Un comentariu:

  1. e mai bine sa iubesti si fara sa astepti ceva in scbimb, iubind neconditionar dacet sa iubesti si sa suferi sau sa nu iubesti deloc, este mai bine sa iubim necondionat fata a dori ceva in scimbul a ceea ce daruim

    RăspundețiȘtergere

dreptul la replica