pentru palmele mele

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

in spatele fiecarui invingator se ascunde cineva care ii spune mereu "AM INCREDERE IN TINE!"

ce scriu este in special pentru femei, pentru ca ele au mai degraba aceasta problema! si anume nu inteleg ca barbatii sunt diferiti de femei mental, sexual, biologic sau cum vreti voi sa o luati!:)
suntem (femeile) facute dupa un alt aluat decat barbatii , desi din coasta lor! suntem mai visatoare (cu mici exceptii , cazul NIKITA inca nu a fost suficient cercetat :))) , mai vulnerabile si mai dragalase. Suntem mai grijulii si mai atente la detaliile "sufletesti" . suntem mai "plangacioase" si mai sensibile, mai elegante si mai finute in exprimare :) (din nou , exceptiile confirma regula!) :))
suntem mai "cu capul in nori" mai ametite si mai ganditoare! mai "disperate" si mai enervante!
EI sunt opusul nostru : pragmatici , neatenti , uituci , puternici (in aparenta) , "insensibili" , "nesimtiti" in exprimare , sau mai elegant spus - ca doare sunt femeie- "EFICIENTI IN COMUNICARE (isi baga si isi scot de cate ori pot , pe unde nimeresc ) :))
cam asa sunt EI , in mare! cu toate astea , nu am putea fara ei! da , corect , nici ei fara noi , dar asta este un alt subiect de dezbatut :))
am inceput mai "lejer" sa nu va bag in "sedinta" pra repede, fetelor!
dar ... din pacate , multe din voi aveti nevoie sa va faceti o analiza a propriului Eu si sa invatati sa va intelegeti si mai ales sa va acceptati pe voi insiva exact asa cum sunteti! abia apoi veti putea sa va luptati pentru a schimba ceva din ce nu va convine!
aud frecvent " E prea rece, nu ma suna, nu ma cauta deloc!" :)) recunosc , ma regasesc printe voi in momentele mele de "nebunie interioara" :)) , dar imi dau cateva palmite si imi trece! nu va suna pentru ca barbatii nu au simtul "aberatiilor" atat de dezvoltat ca noi! noi putem vorbi 3 zile in sir despre cat de complicata este croiala unei rochii , despre cat de "marfa" si-a facut "aia" parul aseara si tot nu ne saturam. Barbatii sunt scurti si la obiect : Dinamo a batut pt ca , Steaua a pierdut pentru ca . Nu ii intereseaza frezura lui Mutu , pantalonii lui Ronaldo , etc (din nou , exista exceptii feministe )
:))
ia ganditi-va : ei nu suna! voi aveti senzatia ca sunt reci , ca nu le pasa de voi . e acelasi lucru cu a-ti spune el intr-o zi , cand tu esti la bucatarie , facand mancare : "in pat" ... evident , tu neavand chef, te enervezi si nu ii intelegi insistenta. apoi el nu intelege raceala ta! am dreptate ca e acelasi lucru ???
pentru ei important este ceva , pentru noi altceva. si e firesc.
daca nu suna nu este pentru ca NU ii pasa de tine , ci pentru ca nu gaseste ce sa iti spuna atata timp cat nu are ceva CONCRET. barbatii nu au nevoie de filozofii , fetelor!!!! au nevoie de certitudini. si nu i le dai prin telefoane si sms-uri nenumarate, ci prin aceeasi stare de CONCRET!
barbatii nu au nevoie de metafore si sensuri figurate . ei au nevoie de sensul propriu. atat !
NU-MI SPUNE TE IUBESC DE 1OOO DE ORI PE ZI!
hey , pe ei nu cuvintele ii ametesc, ci faptele!!! poate acum veti intelege de ce barbatii fac sex cu femeile " de o noapte" , iar femeile fac dragoste chiar si cu cei de o noapate (unele) :)) : PENTRU CA PE EI NU II VRAJESC 3 CUVINTE FRUMOASE! EI TAC SI "LE FAC" :)) Sau NE fac:))
daca nu iti spune NU inseamna ca NU simte . bine , nu afirm ca poti trai langa un om care nu iti spune NICIODATA , in ani , dar nu vad sensul pentru care sa te superi pt ca nu iti zice de 1000 de ori pe zi! vorbele zboara! pot sa spun orice , NU inseamna ca si simt asta!
PARE CA NU MA ASCULTA CAND VORBESC DESPRE NEVOILE MELE! :)) pai daca nevoile tale or fi " ah , am ratat iara revista cu geanta de luna asta , am uitat sa-mi cumpar crema x de la firma y " , cum naiba sa te asculte? exista lucruri care barbatilor nu doar ca ar trebui sa li se pare neinteresante, ci nici nu ar trebui sa stie ca le faceti! de ce trebuie sa stie el ca tu mergi la cosmetica o data pe luna? ce iti face acolo , etc? astea sunt lucruri care tin de tine , nu trebuie sa le impartasesti lui!
sau cum sa te asculte daca tu ii spui pt a mia oara " iara te uiti la meci!" :)) i-ai spus de 10 ori ? nu vrea sa renunte? ok , termina relatia daca ai senzatia ca pe tine te ignora! dar daca esti absurda hai la terapie!:P
cand vorbesti cu un barbat despre nevoile lui vei auzi (clar , exceptie fac pampalaii) :)) ceva de genul : vreau sa imi iau motor , vreau sa imi "inalt gradul" , vreau sa fac bani sa imi cumpar x! adica ? LUCRURI CONCRETE!
silicoanele NU sunt lucruri concrete , rujurile si fardurile nici atat! pentru ei!
NU MA INTREABA UNDE MA DUC , DE CE PLEC IMBRACATA ASA , CU CINE MA INTALNESC , CUM IL INTREB EU! (deci nu e gelos , deci nu ma iubeste)
hahahaaha , as spune! ati innebunit pe bune!!!! :)) pai nu intreaba pentru ca din nou , ei sunt realisti , nu scriitori de romane , ca noi! (mi-amintesc de un prieten care imi zicea cand m-a cunscut ca eu sunt buna de regizor ) :))) barbatii iau lucrurile ca atare , nu stau sa fabuleze ca daca e cu ala , daca se duce pentru ala , etc! (din nou , exceptiile confirma regula)
daca nu se streseaza inseamna ca are incredere in EL , nu ca nu te iubeste!
oamenii care streseaza sunt cei slabi , carora le este teama sa nu pleci de langa ei! si atunci vad avioane in camera , in loc de becuri!
NU ARE GRIJA SA NU PLEC CU SCAME PE MINE , ASA CUM AM EU CAND EL PLEACA UNDEVA!
DOAMNE , asta e chiar lucru de femeie , pe cuvant! pe oricine ai intreba cine ar putea face o asa afirmatie, clar ar spune "O FEMEIE!"
pentru ca numai noi am putea abera atata! cum naiba sa fie un barbat atent la asta? (sunt si barbati asa , ce-i drept) dar de ce sa te superi ca nu e atent la detaliile astea? dumnezeule, un barbat este pentru a fi atent la CONCRET, nu la interpretari! asa , ai o scama pe tine ... va zice : si? care-i problema? :))
NU MA SUNA LA 12 NOAPTEA , EXACT CAND IMPLINESC X ANI!!! EU L-AM SUNAT PE EL SAU L-AS SUNA!
HAIDE MAI , PE CUVANT? :)) pai crezi ca barbatii stau 3 ore pana sa adoarma , ca noi ?:))) in 5 minute sunt deja in vise!:))
si daca nu te-a sunat la 12 noaptea , ci la 9 dimineata ce s-a intamplat ? :) nu ai mai imbatranit tu cu un an?> :)))
da, e adevarat ca e frumos sa stii ca se gandeste la tine , ca ii pasa , ca e atent, dar incearca sa fii realista! daca a 2a zi te-a sunat , ti-a vorbit frumos sau te-a "innebunit " cu un buchetel de ghiocei nu e de ajuns? de ce reprosul " puteai sa ma suni la 12!"? crezi ca nu poate sa fie in pat cu alta si sa te sune la 12 ?:))) iti spun eu sigur ca se poate! si atunci cu ce te incalzeste? ca esti mintita frumos , sau ca ai ceva mai tarziu , dar sincer?
NU-MI ADUCE FLORI!
MAI SA FIE!!! Ai senzatia ca florile sunt totul ? eu am o vorba : cu o floare nu se face primavara! da , imi plac florile si ma bucur cel mai tare cand primesc, dar prefer sa primesc ceva ce are o valoare si pentru el , nu doar pentru mine! daca el stie ca imi plac florile si imi aduce doar pentru ca IMI PLACE , dar pt el nu inseamna nimic , nu ma ajuta cu nimic. din contra , ma simt prost! prefer sa imi aduca o ciocolata pe care s-o manacam impreuna , daca CU MINE valoreza ceva si pentru elAdica nu sunt egoista! la ce bun?
ia gandeste-te! daca lui ii place un anumit gen de parfum, care pt tine nu inseamna nimic , i l-ai cumpara? eu una NU! pentru ca i l-as lua doar pentru ca ii place lui! si daca suntem 2 , atunci amandoi trebuie sa fim impliniti!
NU-MI SPUNE "IUBITO" !!!
MOAMAAAAAAAAAAA... asta-i si mai tare!!!! :))
iti spune pe nume! si te deranjeaza ! tu il alinti : pui , puiu`, puisor (am oroare pe toate diminutivele acestei pasari) :))), iubitule , dragule si nu intelegi de ce el este asa rrece si iti spune simplu "GABRIELA" ...
EH DA? dar nu te cheama asa ? ;)) ai senzatia ca daca iti spune MITISOR , GURITA si alte d-astea maimutaresti :))) schimba cu ceva relatia voastra? =))
nu , credeti-ma!
VALOAREA UNUI OM NU REZIDA NICIODATA IN VORBELE SALE! pe cuvant nu:))
prefer sa-mi spuna " hai mai!" si sa ma stranga in brate , decat sa-mi spune IUBITA MEA! si sa o stranga pe alta in brate=)))
A PLECAT IN CLUB FARA MINE! :)) (rad pentru ca in clipa asta prietenul meu probabil deja danseaza sau bea , iar eu scriu pe blog ):))) viata , nu? :)) AR TREBUI SA tip acum in telefon : nu ai ce cauta in club fara mine , clar? :))) Auleu , si este si ora 23.50, Dumnezeule, clar e cu alta!=))
doamne fereste de asa reactii din partea mea!!!! feteloooooooooor , eu si el suntem doua "entitati distincte" , deci traim separat unul de altul , el are propriul trup , eu la fel! el propriul suflet , eu la fel! daca suntem impreuna nu inseamna ca ne confundam unul cu altul! fiecare traieste separat de celalalt! de ce sa te superi ca a iesit fara tine? te iubeste chiar daca e cu baietii la o bere , chiar daca are in preajma 1000 de femei! daca tu ai avea suficienta incredere in tine nu ai avea de ce sa te temi ca va fi cu alta! daca va face asta el are de pierdut , nu tu!
pana la proba contrarie ai incredere in el! lasa-i libertatea sa aleaga, nu este legat de tine prin nimic! si cu acte si fara acte , tot independent de tine traieste! biologic in primul rand :))
VREA SA PLECE DIN ORAS PENTRU CARIERA , DECI CLAR NU MA IUBESTE!!
AM lasat asta mai spre final pentru ca este cea mai complicata si mai trista chestie care exista intr-o relatie!!!!
probabil sunt subiectiva putin pentru ca am si am avut relatii la distanta si stiu ce inseamna sa spui "mi-e dor" si sa trebuiasca ca iti "inabusi " orice dorinta si sa inveti sa ai rabdare!
dar si eu am invatat , nu m-am nascut rece , nu sunt rece si nu am fost de la inceput intelegatoare si rabdatoare. dar totul se invata!!!!
daca el isi doreste ceva fii mandra de el! sprijina-l si fii aproape de el , chiar daca ceva se rupe din tine! alunga egoismul! da, chiar esti egoista cand spui "nu vreau sa pleci!" sau " nu te las sa pleci!" sau " daca pleci inseamna ca nu ma iubesti!"
acum vreo 3 ani aveam o prietena care s-a despartit de iubitul ei pentru ca a ales academia militara !!!! si normal , a TREBUIT sa se rupa de orasul lui! oras in care ea inca traia! "cum sa stau fara el? e normal ca ma va insela acolo " - imi zicea :)))
ma soca si ma enerva in acelasi timp situatia asta! intotdeauan mi-am dorit langa mine un barbat ASA! intotdeauna am spus "AS FI MANDRA DE BARBATUL CARE ARE CURAJUL SA INFRUNTE TOTUL PENTRU A-SI IMPLINI VISELE!"
nu spun ca este usor , dar daca pe el asta il implineste de ce sa fiu eu cea care ii umbreste lui fericirea? crezi ca daca nu pleaca din oras neaparat te vei casatori cu el ?=)) sau daca te va lua de nevasta si nu va pleca in Irak :)) nu te va insela ?
prostioare de copila de 12 ani , dupa parerea mea! pleaca unde vrea , cum vrea, iar daca se va intampla sa ne despartim vom merge amandoi in continuare in viata , chiar daca pe drumuri separate!nu l-am nascut eu , nu m-a nascut el :)) , ne-am nascut separat! asa cum drumurile ni s-au intersectat se pot si desparti! sta in firea umana!
a ales sa plece? SPRIJINA-L SI SPUNE-I MEREU CAT DE MANDRA ESTI DE EL! SI CATA INCREDERE AI IN EL! de asta are nevoie , nu de o femeie care se smiorcaie si care se plange ca a lasat-o singura!!!!
MA NEGLIJEAZA IN FAVOAREA CARIEREI!
ah , pe femeile astea le-as bate ca pe covoare! :))
asta imi spunea o amica ce are langa ea un pilot! :)) (prietenii stiu de ce rad!!!)
femeieeeeeeeeeeeeee!!! fii mandra de ce ai langa tine!!!!! nu toti gutanii ajung piloti! :)) nu te neglijeaza , ci pur si simplu zborul este pentru el o pasiune! pasiunea a aparut independent de tine , ea a fost prima! nu ai voie sa il faci pe el sa se simta aiurea din cauza ca TU NU ESTI SUFICIENT DE PUTERNICA!
nici un barbat nu are nevoie in viata lui de o femeie care sa il traga in jos , ci de una care SA IL RIDICE! tu il tragi in jos prin atitudinea ta! iar eu , sincer , in locul lui , mi-as cauta alta care sa ma inteleaga!
alta care sa ma sarute cand ma ridic dimineata din pat pentru a pleca acolo sus , sa ating cerul care imi aduce implinire! si care sa-mi spuna " AM INCREDERE CA VEI FI CEL MAI BUN , DIN NOU! PENTRU CA ESTI AL MEU!"
daca maine cel de langa mine ma anunta ca a decis sa plece in misiune in X ... voi fi cea mai mandra! iar el si mai mandru ca are langa el o femeie care stie sa il pretuiasca pentru ceea ce face , pentru ceea ce este! lucruile astea intaresc si mai tare o relatie! o femeie are putere de sacrificiu!
fii langa el in orice clipa , in orice situatie , nu doar cand te tine in brate!!!!!
Fiti fericite ca aveti langa voi barbati puternici , nu pampalai care sa se smiorcaie la fiecare groapa in care au calcat!
va pup!:P

!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica