pentru palmele mele

joi, 7 ianuarie 2010

pretuieste-te! nimeni nu o va face in locul tau!

Miti draga , :) daca ti-as spune de 1000 de ori in fata si de 10000000000 de ori pe mess :) , nu cred ca ai intelege atat de bine cum vei intelege Acum , Aici!
am lacrimi in ochi ... aceleasi lacrimi pe care le-am avut de fiecare data cand a trebuit sa ma uit in mine insami si am vazut acel nevazut pe care ceilalti nu il vad ! nu pentru ca eu nu l-as arata , ci pentru ca Ei nu au rabdare sa il descopere!
acea parte din mine care poate face fericit si cel mai neinsemnat fluturas de primavara! acea parte din mine pe care a descoperit-o o singura persoana candva si pe care nimeni nu a mai avut rabdarea sa o caute ...
acea parte din mine ... imbracata in matasea unei petale de iubire careia nu i se vor ofili niciodata sperantele, increderea si implinirea. Oricata bruma ar cadea , oricate ploi ar veni, oricati fulgi de nea ar acoperi feircirea ce imi va sta in brate ... la poarta sau in suflet!
las prima lacrima sa cada ... e lacrima care imi da de fiecare data taria sa cred in mine mai mult decat in orice minune a lumii! Eu sunt singura minune creata de Dzeu pentru mine! Ei nu o vad ? e trist , da , ai dreptate, dar pentru mine este o mare parte de fericire!
de ce ? - ma vei intreba ! pentru ca cine nu ma merita nu are ce sa caute langa mine , nu are de ce sa-mi cutreiere gandurile si sa-mi deschida usile rabdarii!
eu stiu ce pot oferi , cat si cum ... eu stiu fiecare milimetru de iubire si de daruire din mine , nimeni altcineva nu are de unde sa stie! nimeni din cei ce au avut sansa sa aiba acea parte din mine , nu vor putea vreodata sa descrie minunea! pentru ca nu STIU! pentru ca nu am merita , pentru ca nu sunt capabili sa simta , sa traiasca si sa nasca minuni din minuni!
eu insa DA!
ma doare nepasarea celor ce ma privesc si imi pun o eticheta ... dar ma bucura descoperirea lor! penrtru ca in felul acesta ... ii alung , ii indepartez si le ucid sansele de a ma rani! ma doare tocmai pentru acea parte din mine pe care ei nu au avut rabdarea sa o desacopere! acea parte de care sunt mandra si voi fi mereu , oricate dezamagiri voi mai trai in toata viata!
fiecare lacrima varsata pentru nepasarile si falsitatile LOR imi va fi candva rascumparata ! intr-o zi toate lacrimile mi se vor strange in acel buchetel de fericire numit IMPLINIRE care ma va imbata cu parfumul lui dev fiecare data cand voi simti in nari mirosul ars de amintire facuta scrum ....
Miti , sunt un suflet care are atatea de oferit, atatea de daruit si atatea de nascut din nou si din nou , incat as putea paria pe o lume intreaga ca fiecare particica din acest suflet valoreaza mai mult decat intreaga lor lume de interpretari si certitudini nascute din APARENTE!
imi citesti acum , aici ideile! sunt ale mele! ma lupt sa mi le pastrez intacte si sa le duc pana la capatul puterilor, acel capat care nu se va vedea niciodata! pentru ca nu trebuie sa existe!
tu esti singura care trebuie sa aiba incredere in ea! care trebuie sa se priveasca in oglinda si sa-si spuna ca va fi cea mai fericita intr-o zi!
cei care nu iti vad valoarea sunt cei care NU TE MERITA! cei ce te merita te vad asa cum esti , au rabdare sa te descopere si sa te aprecieze!
stii cati ma apreciaza pe mine? cred ca nu ii numar pe degetele de la o mana! chiar asa!!!!dar ce imi pasa? nu am nevoia de aprecierea tuturor, ci de a celor care merita atentia , grija si iubirea mea! iar aceia nu sunt o mie! sunt atat cat sa pot spune tare si increzatoare " SUNT FERICITA!"
sunt acei oameni carora le multumesc in fiecare secunda prin ceea ce sunt! ei nu ma cer intr-un anume fel! ei ma accepta asa cum sunt eu , ei ma vad valoroasa si frumoasa tocmai pentru ca au avut rabdarea sa ma descopere !
EI au castigat! iar cand vreunul din ei va pleca de langa mine , EL va pierde , nu eu! eu ma am pe mine , stiu ce pot si cum , asa ca ... increde-te in tine insati si fii cea mai mare minune a lumii!
cel ce nu te vede pentru ca nu vrea nu este acelasi cu cel ce nu are vedere!
exista ochi ce nu disting lumina lumii "fizice" , dar o vad atat de bine pe cea a sufletelor!
de aceia ai tu nevoie!
de aceia am eu nevoie!:)
si sunt fericita ca sunt ASA! nu m-as schimba pentru nimic in lume! sunt mandra de ceea ce sunt si cei care stau in pumnul meu sunt cel putin la fel de mandri! intreaba-i :) ! si iti vor spune ca ma iubesc pentru ceea ce sunt , nu pentru ceea ce pot oferi!
ofer abia dupa ce sunt!:)
te pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica