pentru palmele mele

duminică, 24 ianuarie 2010

Nimic de zis ! doar de ... facut! :)

scriu asa ... dintr-un sentiment al carui nume nu-l stiu acum sau pur si simplu nu-mi vine in minte! :) scriu din neputinta aia de a explica fara a sta cu un pahar de suc in fata si cu un tip care sa se "holbeze" la mine , venindu-i sa ma arunce pe balcon :))
e mai sigur scrisul , cred! :))
scriu pentru a raspunde la o intrebare pusa acum cateva zile de cineva (tot barbat si el, clar!) care tot ce vroia era sa inteleaga neintelesul din sufletele femeilor. sau , mai grav, din mintea lor :))
intrebarea era asa : " ce dreaq trebuie sa aiba un barbat sa iti placa tie suficient?" :))
si i-am raspuns sec "PUTERE!" .evident ca nu a inteles si a cerut lamuriri , dar pentru ca uneori strea mea nu este suficient de buna incat sa pot explica unui barbat ceea ce pt noi , femeile, este al dracului de evident , am spus s-o lasam pe alta data cu explicatiile:)
deci raspund acum ... dar atentie , e doar parerea mea :) , nu si a celorlalte ! deci nu cautati sa fiti asa cu toate , s-ar putea sa va treziti dati in judecata :)) sau acuzati de hartuire :)) ori de privare de libertate!:))
pai "putere" inseamna cam asa : sa stie CE VREA! adica .. PE MINE! nu ma lua cu " nu stiu ce vreau!" ca nu ai nici o sansa! nu am timp de pierdut , si cred ca nici tu! asta daca nu esti vreun pampalau care s-a angajat la firma de paza a orasului :))
decat sa imi pierd vremea inatalnindu-ma cu tine pentru a-ti auzi reprosurile de " esti prea rece / prea calda/ prea nevinovata/ prea sictirita/ prea sofisticata/ prea stresanta/ prea ilogica/ prea absurda/ prea cuminte pt mine/ prea rasfatata" , prefer sa stau in pat cu ochii atintiti in tavan si sa ma gandesc la cum ti-ar sta cu o coaja de portocala pe cap!:))
sau sa ma uit la stirile de la ora 5 ! macar asa mai aflu vreun mod de sinucidere din dragoste, poate reusesc sa iti dau niste sfaturi suficient de bune atunci cand te vei zgaria pe fata din lipsa mea de caldura si te vei intreba de ce m-am racit!
pai m-am racit pentru ca tu nu-mi dai caldura, ci doar mesaje in care imi povestesti cum mi-ai oferi in dar soarele si luna :)) (mesaje pe care le sterg fara a mai citi finalul, le stiu deja pe dinafara!)
m-am racit pentru ca m-am saturat de ifosele tale de gigolo certat cu realitatea, incercand sa te imbraci mereu tot mai "de firma" pentru a-mi atrage atentia. No chance, baby! nu am nevoie de Rolexuri si Nike-uri furate din afara sau cumparate pe banii lui taticu` :)). Am nevoie de o bombonica strecurata in vreun buzunarel ascuns de ochii tuturor, pe care s-o gasesc cand imi e dor de tine!
am nevoie de o pietricica din locul in care ne-am intalnit prima data :) , de un filtru de tigara banal "pe alocuri" caruia sa-i fi lasat urma gandului tau!:) de niste nimicuri carora TU sa le dai valoare, nu banii pe care i-ai cheltuit cumparandu-mi-le!
am racit pentru ca in loc sa ma scoti la un film m-ai dus la mega concertul alora care stiu doar sa injure si sa vorbeasca de femei la patrat :)) , pentru ca in loc sa ma asezi cuminte pe canapeaua dintr-un barulet cu muzica de "diamant" m-ai dus la o terasa plina de mucuri de tigara , si de blonde injectate cu botox pana in varfurile creierului! :))
m-am plictisit de telefoanele tale cu iz de declaratie de dragoste copiata de pe bloguri (ar fi cazul sa ai grija de pe care, poate dai peste al meu si scrii din vreo poezie :)) , vreau Tupeu, nu smiorcaieli!
si tupeu nu inseamna " asa sunt eu , nu ma schimb pentru tine!" , ci "uita-te la mine, TE VREAU pe tine si asta nu schimba cu nimic faptul ca pe tine te-a luat nebunia si vrei sa pleci! o s-o faci dupa ce te calmezi suficient incat sa poti fi coerenta , ci nu absurda cum esti acum!"
vreau LOGICA : DACA .. ATUNCI! (dar nu vesnicul " daca nu te schimbi / daca nu vrei x / atunci ne despartim! vei primi imediat raspunsul scurt :" poti pleca oricand, nu am nevoie de soricei langa mine! ) nu explicatii cu gust de tigara CARPATI! :)) nu am nevoie sa imi repeti a suta oara ca sunt absurda, ci sa imi dai UN singur argument atat de puternic incat sa nu am timp sau tupeu sa spun "te inseli!"
vreau DEMNITATE : NU scuze prostesti ca nu ai auzit telefonul, ca nu ai vazut mesajul, ca nu ai avut timp sa raspunzi, atunci cand de fapt vrei sa ne despartim! DEMNITATE inseamna sa ai suficient curaj de a spune unei femei in fata ca nu este ceea ce cauti tu! sau ca nu va potriviti!ii dai sau motivele, e problema ta! dar fii DEMN! nu un ratoi cu creasta :) care nu stie sa isi faca intelese nevoile! o femeie puternica si desteapta iti va raspunde pe loc : " asta e parerea ta, eu ma gandeam tocmai invers: ca ne potrivim de minune!" :P (asta vor intelege doar cei care cu adevarat isi au locul langa mine! pe cuvant va spun!)
vreau RESPECT : nu aducandu-mi cutii de bomboane date cadou de la prietena ta de suflet , sau cumparate de mama ta! :)) evident , pentru desert, nciidecum pentru mine! nu-mi aduce flori alese de florareasa aia hidoasa cu fusta plisata care a uitat ce e aia apa sau sapun :)) daca nu stii si CAND sau CUM sa mi le oferi! degeaba vii la mine cu cel mai scump buchet de trandafiri dupa ce ai dat-o-n bara cu reprosurile tale insuportabile ca am mai facut nu stiu ce gresala!
vreau ELEGANTA: in exprimare, evident, nu in tinuta ta cumparata de la nu stiu care mare jmeker care iti ia banii aiurea! elegant nu este vesnicul "iuby, puiut, pisicuto, gurita, printeso :)), iubirea mea" , ci cuvintele alea care tin loc de alinturi! nu le spun , ar fi pacat sa le aud abia dupa ce vi le-am spus eu :)
vreau SIGURANTA: " sunt aici pentru ca VREAU!" , NU pt ca " esti atat de dulce incat nu pot rezista fara tine!" =)) dulcegariile se spun in alte contexte, nu in momente in care concretul ar trebui sa isi spuna cuvantul! si nu intr-un mod atat de evident!
vreau NEBUNIE: nu sa te maimutaresti ca un cangur in calduri in fata ferestrei mele :)) , ci sa poti sa ma "ametesti" cu "vinul" acela al dorintei cand gasesc in cutia postala in loc de reclame la cosmetice un plic alb, in care sa nu gasesc decat cel mai banal indiciu ca este de la tine!
vreau FERICIRE : nu declaratii de dragoste interminabile, nu TE IUBESC- uri spuse la infinit, ci imbratisari atat de scurte si de adanci , urmate de acelasi scurt "noapte buna!" spus in timp ce deja te pierzi in intunericul noptii. e de ajuns sa ma faci sa cobor 1 min pt a primi ce merit , adica fericirea aceea scurta , pentru a intelege ca doar ea ma implineste!
vreau ETERNITATE: nu juraminte de iubire de tipul "te voi iubi mereu" , ci clipe care sa ramana etern in mine , chiar daca mai tarziu ai devenit un simplu "EX" pentru restul lumii. pentru mine vei ramane ... cu totul altceva! :p
vreau UNICITATE : nu sa fii ca toti gutanii (expresia ii apartine lui Cristi):)), sa-ti faci veacul prin cluburi de bamboo-isti :)), sa-ti cumperi motoare pentru ca toti au, sa-mi cumperi inel cu diamant ca asa i-a luat Tiriac uneia :)) da-mi "ceva-ul" acela UNIC , ce nu l-am mai intalnit niciodata! nu ti-l spun pentru ca nici nu-l stiu! daca l-as sti nu ar mai fi unic! cand l-ai gasit ai gasit si calea catre inima mea!
vreau TIMP PENTRU NOI : nu ore in sir vorbite la telefon , certandu-ne pentru a nu stiu cata oara ca tu nu ai raspuns , ca eu am scris prea putin in mesaj :), ci minutele acelea de "NOI" in care imi doresc doar sa ma strangi si brate si atat! (Doamne, daca ati putea intelege toti o data pt totdeauna ca nu cantitatea conteaza , ci calitatea!!! ar fi atat de bine precum daca ar intele toate femeile ca nu marimea conteaza!):))
vreau NOUTATE: nu schimbandu-ti masinile zilnic sau ceasurile, ci schimbandu-ti mereu atitudinea! nu in fiecare zi inger,mai am nevoie si de dracusorul care sa-mi smulga aripile pentru catvea ore si sa mi le dea inapoi mai albe cu 3 nuante, fara Ariel :)) nu zilnic dulce pana la refuz! :) da-mi gustul acela de tigara fumata intre 2 statii de tramvai , pe care nu l-am suportat niciodata! (sper sa nu intelegeti ca imi place tutunul, e doar o metafora):)) (va poate impartasi Radu putin din explicatie:P)
vreau ... barbatul acela care oricate universitati ar fi absolvit in viata sa, sa isi doreasca sa o faca si pe cea la care se invata despre MINE! (as prefera fara a-i fi profesor Cristian iordache)
:)) , dar se accepta si asa , o mica introducere :))
SUNT DIFICILA, al dracului de dificila, stiu! dar ... o data luata licenta ... unul singur va ocupa postul acela de sus :P
atentie : am in minte un posibil licentiat, ramane doar sa aiba rabdarea sa invete tot!:P
ma intreba cineva daca nu mi-e teama ca dupa ce voi scrie asta vor fugi toti! iubito, cu cat mai putini , cu atat mai bine! in finala raman doar cei mai buni! :P





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

dreptul la replica